Skål da damer!!

Koser meg også masse uten alkohol, men av og til velger jeg å kose meg med!!

Dette blir som å diskutere sex med en nonne...
De vet ikke hva de går glipp av![;)]

ORIGINAL: MyAngel

Trodde dette var en hyggelig tråd om noen som koste seg med ett glass vin eller en drink jeg, men hvorfor må noen være en gledesdreper å ødelegge tråden slik da??
Jeg har selv ikke smakt alkohol siden april i fjor, men jeg må ærlig si at jeg GLEDER meg til den dagen jeg kan ta meg en liten dram igjen!! Å jeg fordømmer ingen å ta seg ett glass eller to for å kose seg å ha det hyggelig!!
Å de som er avholds, ære være de...men kan ikke vi andre få være som vi er da å nyte alkoholen når vi føler for det?!!!
Vi prøver jo ikke å forandre deres syn på dette??

Å for å si det sånn, så blir jeg mer provosert over å lese den avholdspropagandaen her enn å føle noen behov for å forbli avholds....

når jeg synes det er stygt å drikke i hus med barn, så sier jeg i fra.. nå har dere mest sannsynlig hatt skååååååååååål tråder hver helg siden januar uten at jeg har sagt noe.. pcen min drar bort i morgen, så daa skal dere slippe å høre noe mer.. men tenk på hvor lite alkohol som skal til for å bli litt nummen etter en slitsom uke.. våkner barnet da så har mamma forandret personlighet...

ORIGINAL: Høstis

Jeg syns det blir litt vanskelig her å respektere andre når de ikke respekterer meg.....[8|]

Jeg blir irritert å provosert når folk dømmer meg f.eks på grunn av at jeg tar meg ett glass øl en  lørdagskveld, og på grunnlag av det kan fortelle meg hvordan mor jeg er og om jeg setter meg selv eller barna mine høyest!! Hvordan i jessunavn skal jeg kunne respektere det menneske som sier det om meg, uten og kjenne meg i det hele tatt???

Jeg blir litt irritert her jeg, men det gjør vel egentlig alle mødre som blir beskyldt for å ikke å være "god nok" for barna sine!!

jeg har drikki før.. koset meg med et glass vin i ny og ne jeg også.. men den tid er over. og glad er jeg for det. datteren min skal aldri se meg drikke alkohol. sånn er det bare.. tenk på barna ikke dere selv. kos dere med en god kopp te eller kaffe, det er mye godt uten alkohol

bare lurer på en ting, har du noen dårlige erfaringer med alkohol i oppvektsten din?

*gjeeeesp*

ORIGINAL: turbo trash

jeg har drikki før.. koset meg med et glass vin i ny og ne jeg også.. men den tid er over. og glad er jeg for det. datteren min skal aldri se meg drikke alkohol. sånn er det bare.. tenk på barna ikke dere selv. kos dere med en god kopp te eller kaffe, det er mye godt uten alkohol

Hvorfor er du glad for det?
Du sier jo selv at du har kost deg....

ORIGINAL: Junemamma

Kos deg å drikk du:)

Er det pga redsel du er avholds TT??
Har noen vært slem med deg i rusa tilstand eller har du vært slem med noen??
Det må jo være en litt mere dyptliggende årsak til hatet ditt mot folk som
tar seg ett glass vin!!

Trodde dette var en hyggelig tråd om noen som koste seg med ett glass vin eller en drink jeg, men hvorfor må noen være en gledesdreper å ødelegge tråden slik da??
Jeg har selv ikke smakt alkohol siden april i fjor, men jeg må ærlig si at jeg GLEDER meg til den dagen jeg kan ta meg en liten dram igjen!! Å jeg fordømmer ingen å ta seg ett glass eller to for å kose seg å ha det hyggelig!!
Å de som er avholds, ære være de...men kan ikke vi andre få være som vi er da å nyte alkoholen når vi føler for det?!!!
Vi prøver jo ikke å forandre deres syn på dette??

Å for å si det sånn, så blir jeg mer provosert over å lese den avholdspropagandaen her enn å føle noen behov for å forbli avholds....

når jeg synes det er stygt å drikke i hus med barn, så sier jeg i fra.. nå har dere mest sannsynlig hatt skååååååååååål tråder hver helg siden januar uten at jeg har sagt noe.. pcen min drar bort i morgen, så daa skal dere slippe å høre noe mer.. men tenk på hvor lite alkohol som skal til for å bli litt nummen etter en slitsom uke.. våkner barnet da så har mamma forandret personlighet...

Jeg skjønner godt hva du mener, det er ikke det! Men forskjell på ett par glass vin å å drikke seg drita da!
Jeg tror nok de som tar seg ett glass eller to kjenner sine begrensninger! Jeg har aldri svart på disse trådene før, men om noen vil skåle å ta seg ett glass for kosen sin del, så unner jeg de det! Derfor klarte jeg ikke å holde opp å svare her i dag! 

Du får ha en fortsatt fin helg!!

Det finnes da vel værre ting å gjøre enn å ta seg en øl, glass vin/ bailey's osv en fredagskveld? Jeg har da aldri tatt skade av det iallfall.

Hadde skjønt problemet om det hadde vært å drikke seg drita forran barna, med spyng og sjangling osv. Men nå er jo ikke det tilfellet..

GODT DU ER SÅ JÆVLA PERFEKT OG MYE BEDRE FOR DITT BARN ENN DE SOM TAR SEG ET GLASS VIN ER... HERREGUD... JEG PLEIER ALDRI Å SVARE PÅ SLIKE "KRANGLE" DISKUSJONER, MEN NÅ BLE J SÅ PROVOSERT AT EG MÅTTE BARE... Å SI NOE SÅ DUMT AT MAN IKKE TENKER PÅ BARNA BARE FORDI MAN KOSER SEG MED ET GLASS... SORRY, HØRES TETT UT SPØR DU MEG-[:@][:@][:@][:@]

skål[:D]

Jøss [8|][8|]

Bra du er så perfekt da TurboTrash [:D][8|]

Jeg har til og med tatt en øl foran ungene mine jeg...[:o][:o][:o][:o] Kommer sikkert til å få traumer resten av livet!!!!

ORIGINAL: Nøstemamsen

For å være helt ærlig , så sjønnEr jeg ikke hvordan folk tørr å drikke med små barn i hus når en er alene. tenk hvis noe skulle skjedd? Brann , ulykker osv.. du har et ansvar når du har barn og det synes jeg du skal følge med å være fornuftig å ikke drikke når du er alene med barnet ditt!

Og det vi prøver å si er at vi ikke drikker oss fra sans og samling-så om noe skulle skje så kan du banne på at vi hadde klart oss helt suverent!!!!!!!!!!!! Det er snakk om å ta et par glass rødvin eller øl.....herregud altså!

ble borte i går så svarte ikke videre på dere spør om.. grunnen til at jeg ikke drikker er at jeg ikke trenger å drikke.. jeg har det fantastisk uten.... det er ingen slemme menn eller dårlige erfaringer....

Back
Topp