Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MyAngel
Trodde dette var en hyggelig tråd om noen som koste seg med ett glass vin eller en drink jeg, men hvorfor må noen være en gledesdreper å ødelegge tråden slik da??
Jeg har selv ikke smakt alkohol siden april i fjor, men jeg må ærlig si at jeg GLEDER meg til den dagen jeg kan ta meg en liten dram igjen!! Å jeg fordømmer ingen å ta seg ett glass eller to for å kose seg å ha det hyggelig!!
Å de som er avholds, ære være de...men kan ikke vi andre få være som vi er da å nyte alkoholen når vi føler for det?!!!
Vi prøver jo ikke å forandre deres syn på dette??
Å for å si det sånn, så blir jeg mer provosert over å lese den avholdspropagandaen her enn å føle noen behov for å forbli avholds....
ORIGINAL: Høstis
Dette blir som å diskutere sex med en nonne...
De vet ikke hva de går glipp av![;)]
ORIGINAL: turbo trash
jeg har drikki før.. koset meg med et glass vin i ny og ne jeg også.. men den tid er over. og glad er jeg for det. datteren min skal aldri se meg drikke alkohol. sånn er det bare.. tenk på barna ikke dere selv. kos dere med en god kopp te eller kaffe, det er mye godt uten alkohol
ORIGINAL: MyAngel
Trodde dette var en hyggelig tråd om noen som koste seg med ett glass vin eller en drink jeg, men hvorfor må noen være en gledesdreper å ødelegge tråden slik da??
Jeg har selv ikke smakt alkohol siden april i fjor, men jeg må ærlig si at jeg GLEDER meg til den dagen jeg kan ta meg en liten dram igjen!! Å jeg fordømmer ingen å ta seg ett glass eller to for å kose seg å ha det hyggelig!!
Å de som er avholds, ære være de...men kan ikke vi andre få være som vi er da å nyte alkoholen når vi føler for det?!!!
Vi prøver jo ikke å forandre deres syn på dette??
Å for å si det sånn, så blir jeg mer provosert over å lese den avholdspropagandaen her enn å føle noen behov for å forbli avholds....
når jeg synes det er stygt å drikke i hus med barn, så sier jeg i fra.. nå har dere mest sannsynlig hatt skååååååååååål tråder hver helg siden januar uten at jeg har sagt noe.. pcen min drar bort i morgen, så daa skal dere slippe å høre noe mer.. men tenk på hvor lite alkohol som skal til for å bli litt nummen etter en slitsom uke.. våkner barnet da så har mamma forandret personlighet...
jeg har drikki før.. koset meg med et glass vin i ny og ne jeg også.. men den tid er over. og glad er jeg for det. datteren min skal aldri se meg drikke alkohol. sånn er det bare.. tenk på barna ikke dere selv. kos dere med en god kopp te eller kaffe, det er mye godt uten alkohol
ORIGINAL: Nøstemamsen
For å være helt ærlig , så sjønnEr jeg ikke hvordan folk tørr å drikke med små barn i hus når en er alene. tenk hvis noe skulle skjedd? Brann , ulykker osv.. du har et ansvar når du har barn og det synes jeg du skal følge med å være fornuftig å ikke drikke når du er alene med barnet ditt!