Sjokoladestopp!

Jeg henger meg på - litt ufrivillig, men dog. Med svangerskapsdiabetes MÅ jeg kutte ut alt av sukker og karbohydrater - går nå inn i min 4. uke uten søtt. Før så var det et eller annet _hver_ dag. Første uka var verst, nå går det i grunn greit ...

MÅ jeg ha noe søtt så blir det jordbær/bringebær med vaniljekesam og litt revet 85% sjokolade over ...

Jeg henger meg på - litt ufrivillig, men dog. Med svangerskapsdiabetes MÅ jeg kutte ut alt av sukker og karbohydrater - går nå inn i min 4. uke uten søtt. Før så var det et eller annet _hver_ dag. Første uka var verst, nå går det i grunn greit ...

MÅ jeg ha noe søtt så blir det jordbær/bringebær med vaniljekesam og litt revet 85% sjokolade over ...

Så flink du er! Bare hiv deg med her du for støtte!! :D

Så flink du er :D jeg trøste spiser litt sjokolade nå og da :P trøstespiser litt nå på slutten av svangerskapet :P

Skjønner at du gjør d på slutten av svangerskapet. Du får hive deg med når du føler deg litt mer klar da vet du.

I dag er min 11. dag uten sjokolade.

Skjønner at du gjør d på slutten av svangerskapet. Du får hive deg med når du føler deg litt mer klar da vet du.

I dag er min 11. dag uten sjokolade.
Ååh shit du er flink :D hva gjør du for å drepe sjokoladesuget? Spiser du noe annet istede?

Hoho ja etter fødsel skal jeg prøve meg på en liten tørke periode :D

Synd å si det, men er glad jeg ikke er den eneste. Får bare ta meg sammen og begynne igjen. Brus kun til helger og knaske på gulrøtter og nøtter.
Syns faktisk litt salt kjeks, eler en bit spekeskinke er det som hjelper best mot sjokotrangen

Kanskje d er enklere om dere kun kutter sjokoladen? Jeg drikker brus og har spist litt potetgull.

Lykke til videre!
Ja, kanskje det. Vanskelig å ikke drikke brus når det står foran deg hele tiden. Blir godt når jeg kommer hjem til regler, hehe

Jeg også. Har jeg lyst på noe godt frister ikke mye annet. Svært lite tar suget også.
Ja. Syns ikke noe hjelper mot trangen til å småspise om kvelden. Uansett hvor godt jeg har spist må jeg fortsatt ha noe å småspise på om kvelden.

Back
Topp