Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil bli med fom i morgen :-D :-D Har akkurat spist daim;-) Kommer neppe til å klare det!
Lykke til :-DJeg har spist en diger stratosplate idag. Nå må jeg bare greie meg uten.
Da blir første sjokoladefri dag for oss begge imorgen!![]()
Lykke til :-D
Skal på tusenfryd i morgen. ... Uff... Blir nok vanskelig![]()
Har ikke spist noe godteri, kaker eller is på 2 mndNull problem når jeg først har bestemt meg
![]()
Jeg har mistet lysten på sjokolade etter at jeg begynte å ta magnesium og zink... Tar det for urolige bein, men er jo en helt ok bivirkning å miste sjokoladesuget![]()
Vet sink har fin virkning mot søtsuget, men skal man ikke være forsiktig med det når man ammer?Jeg har mistet lysten på sjokolade etter at jeg begynte å ta magnesium og zink... Tar det for urolige bein, men er jo en helt ok bivirkning å miste sjokoladesuget![]()
Kan bli med fra etter helgen.
Får besøk i helgen og da kommer jeg meg ikke unna
Det kan hende! Da regner jeg med søtsuget kommer for fullt når ungen er uteVet sink har fin virkning mot søtsuget, men skal man ikke være forsiktig med det når man ammer?
Så flink du ee stå påHar ikke spist noe godteri, kaker eller is på 2 mndNull problem når jeg først har bestemt meg
![]()
Jeg har egentlig holdt meg unna siden nyttår, men sprekker litt innimellom. Som i dag.![]()
Skal du holde deg unna sjokolade eller absolutt alt av snop og lignende?