Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er kjempe vanskelig. Håper det går over etter 3-4 dager?Jeg klarte detmen det var jammen ikke lett, håper det blir bedre etter hvert!!
Fliiiink!!!!Veldig bra at du klarte deg uten sjokolade!
Jeg tok meg en brødskive i stedet for, så klarte å holde meg unna sjokoladen jeg også! Men er ikke lett når det er sjokolade i kjøleskapet, kjøkkenskap og skuffer...
Måtte stoppe meg i sta når jeg ordnet morgenkaffen. Er jo så godt med en sjokoladebit til kaffe!
Det verste med å ha sjokolade i hus er at jeg går og tenker på den hele tiden. Skal bare ta en bit, og så en til.. og *poff* så er hele sjokoladen spist opp..Klarte meg uten jeg ogsådet er farlig med sjokolade i hus, går bare å småspiser hele tiden. Jeg klarte til og med å si at mannen ikke trengte å kjøpe med noe fra butikken til meg i går kveld *fornøyd*
![]()
Akkurat slik er det hos oss også, klarer nesten ikke å tenke på noe annetDet verste med å ha sjokolade i hus er at jeg går og tenker på den hele tiden. Skal bare ta en bit, og så en til.. og *poff* så er hele sjokoladen spist opp..![]()
Det verste med å ha sjokolade i hus er at jeg går og tenker på den hele tiden. Skal bare ta en bit, og så en til.. og *poff* så er hele sjokoladen spist opp..![]()
Lurt å kjenne på sultfølelsen og spise litt mat så man ikke sprekkerHar det på samme måte også med potetgull. Skal bare smake bittelitt, og der var nesten alt i posen spist...
Nå tror jeg at jeg må gå og smøre meg en brødskive igjen. Kjenner at jeg er ganske sulten.
Kjenner meg sååå igjen!!!Akkurat slik er det hos oss også, klarer nesten ikke å tenke på noe annetEr streng med meg selv nå og har sluttet å kjøpe.. verste var mannen som kom hjem med 3 sjokolade plater når jeg ba om 1 og endte med å spise opp alt på kort tid. Han ville jo bare være snill
![]()