Sjokoladefri uke

happibabi

Forelsket i forumet
Jippi!! Min første dag uten sjokolade overstått.
Med pepsien er det verre. Hadde utrolig vondt i hodet midt på dagen. (Da hadde jeg ikke drukket pepsi) gikk med hodepine til jeg drakk et glass med pepsi max på kvelden. Så jeg er tydeligvis avhengig av det også.

Jeg får slutte med en ting om gangen. Nå er det sjokoladen først! Så får jeg trappe ned litt på pepsi maxen litt etter litt. :)

Hvordan går det med dere andre og sjokoladen? Skal vi gå for en sjokoladefri uke???

Jeg har bare spist en sjokolade siden snuppa kom for over tre uker siden:-)
Så du må nok få med deg noen andre enn meg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg burde helt klart ha en sjokoladefriuke. Har spist altfor mye av det, siste året og siste tiden. Gått opp igjen to av kiloene som jeg hadde gått ned etter fødselen...

Jeg holder meg kun til godis i helgene. Og jeg også var så avhengig av brusen at jeg ble dårlig når jeg ikke fikk det! Stå på. Du greier det:)

Halleluja!!! Yes, jeg er med!!! Trenger motivasjon, big time!!! Jeg starter fra og med nå og håper vi klarer å motivere hverandre mer enn én uke!;)

Flink du er som har klart hele dagen uten, det er jo fortsatt helg til og med!!;) verdens beste unnskyldning!:P

Så flink du er :)
Ønsket at jeg kunne sagt det samme.

Jeg burde helt klart ha en sjokoladefriuke. Har spist altfor mye av det, siste året og siste tiden. Gått opp igjen to av kiloene som jeg hadde gått ned etter fødselen...
Ser det sniker seg litt oppover her også, ikke den vei det skal gå!!:P

Ja, til sjokoladefri uke!!;)

Også med!! Hadde gått ned til startvekt, men gått opp igjen to kilo på 10 dager! Spiser alt søtt jeg kommer over:/

Jeg er med!! Tør ikke veie meg lenger. Stoppa å veie da vekta begynte å stå stille.. Det var 2,5 kg over startvekt. Redd den har gått litt opp igjen. Og jeg som helst vil ned 6kg etter startvekta er nådd.

Motivasjonstråd er lurt!!;)

Halleluja!!! Yes, jeg er med!!! Trenger motivasjon, big time!!! Jeg starter fra og med nå og håper vi klarer å motivere hverandre mer enn én uke!;)

Flink du er som har klart hele dagen uten, det er jo fortsatt helg til og med!!;) verdens beste unnskyldning!:P

Hehe. At det er helg er verdens beste unnskyldning ja. Men jeg er utrolig flink å finne på unnskyldninger i ukedagfne også!! :p

Jeg er veldig klar for sjokoladefri uke! Men er også den som mener at man fortener en dag med kos. Så jeg kommer til å ha det. :)

Jeg holder meg kun til godis i helgene. Og jeg også var så avhengig av brusen at jeg ble dårlig når jeg ikke fikk det! Stå på. Du greier det:)
Utrolig hva den brusen gjør med oss! Det er litt greit at kroppen gir beskjed, da vet jeg hvor mye den "ødelegger" meg og gir meg en veldig god grunn til å slutte! (Selv om det er sabla godt og gir meg trøst når jeg fortener noe godt!)

Jeg er med! :) Men hva er helg for dere? Fredag, lørdag og søndag? ? Skal prøve å kun spise godis/sjokolade på fredager tenkte jeg :)

Jeg er med!! Tør ikke veie meg lenger. Stoppa å veie da vekta begynte å stå stille.. Det var 2,5 kg over startvekt. Redd den har gått litt opp igjen. Og jeg som helst vil ned 6kg etter startvekta er nådd.

Motivasjonstråd er lurt!!;)
Den vekta har stoppet opp hos flere av oss.. men av erfaring vet jeg at det blir bedre snart :)

Back
Topp