Sjokolade!

• Trådstarter Trådstarter Midnattsrosen
  • Opprettet Opprettet
M

Midnattsrosen

Guest
Jeg blir kvalm av sjokolade men jeg ELSKER det og klarer ikke holde meg unna dersom vi har det i hus! :banghead: Haha. Dum og gravid som bare måååå ha...

Det blir naturlig nok ikke så mye av det og det er veldig bra men jeg savner å kunne kose meg med sjokolaaaade! :Heartpink

Flere som har mistet lysten på sjokolade?

Jeg har mer lyst på det nå en før :p. Så det er litt merkelig siden jeg er veldig kvalm og blir ikke bedre av det ;). Men er godt med d samme når blodsukkeret øker skikkelig i starten når man har vært en dag nestn/uten mat:)

Jeg blir kvalm av alt som er søtt! Når jeg ble gravid så kuttet je ut all snop, men var i selskap i helgen og tok et lite kakestykke men utrolig kvalmende :p men er igrunn like greit :)

Hadde det bare vært slik for meg også :p
Har et enormt Søtsug. Så her går det i appelsinsaft med farris. Og hver kveld etter barna er lagt så lager jeg meg en Skål med naturell yoghurt, hakkede nøtter og 86% kakaosjokolade (også hakket) og en god dæsj med honning :D Nam!

Jeg har aldri vært så veldig glad i sjokolade, men nå har jeg lyst på det hele tiden! Og alt annet som er søtt.. Huff, hvordan skal dette gå

Jeg har virkelig ikke lyst på sjokolade om dagen... (Heldigvis:P) vi har 2,5 store plater i kjøleskapet, og de har ligget urørt siden jul! Veldig uvant:D

Kan spise annet snop, krokodiller og sånn, men klarer fint å holde meg unna:)

Har stort sett lyst på skikkelig mat istedet!

Her her det gått fra å elske sjokolade til å ikke ha lyst på i hele tatt..! Har heller fått sug på surt godteri, noe jeg aldri har vært så fan av før.. Merkelig:)

Jeg elsker sjokolade! Men for meg går det litt opp og ned med kvalmen. Prøver å spise mindre av det nå, men vanskelig å la være da. Blir mindre kvalm av skumgummi da.. Hmm

Like lyst på sjokolade som før og spiser det like ofte som før, altså hver dag:shifty:

Kan være helt grønn av kvalme og fremdeles trøkke nedpå en sjokolade, (p)sykt:woot:

Har spist veeldig lite sjokolade etter jeg ble gravid, - det smaker liksom ikke like godt som før :wideyed:

Blir kvalm.. Men joda.. Spiser det :p blir uvel av å se på sjokolade.. Hehe og jeg elsker det vanligvis!

Jeg har også mista litt sugen etter sjokolade. Kan spise det, men er ikke sånn at jeg måå ha det. Surt snop derimot, er helt hekta !! :p

Jeg var helt hekta på sjokolade de første ukene, men nå blir jeg fort kvalm av alt som er søtt :meh:
Bortsett fra hockeypulver :P

Takler ikke sjokolade i det hele tatt, og jeg som eeelsker det til vanlig:p godteri generelt er skikkelig blæh! Unntatt lakris <3

Jeg har ikke hatt så veldig lyst på noe søtt,spes sjokolade.Men på torsdag kom lysten på sjokolade for fullt!!! Himmel å hav!ikke bra:-p brus derimot klarer jeg ikke

Jeg blir kvalm av alt! Men sjokolade har jeg spist i dag. men spyr vel det også opp om fem min.

Jeg er i utgangspunktet tidenes snopeguri,ELSKER snop og nammis! Men i det øyeblikket jeg ble gravid forsvant hele lysten på snop.. Helt utrolig merkelig! Eneste er at jeg kan få litt sug på bakevarer (kanelsnurrer) og brus innimellom..

Jeg er i utgangspunktet tidenes snopeguri,ELSKER snop og nammis! Men i det øyeblikket jeg ble gravid forsvant hele lysten på snop.. Helt utrolig merkelig! Eneste er at jeg kan få litt sug på bakevarer (kanelsnurrer) og brus innimellom..
Åååå, i dag har jeg hatt så fryktelig lyst på kanelboller:P særlig hjemmelagde!! Har lystbtul å be mamma lage og sende i posten fra andre siden av landet:P

Jeg klarer ikke sjokolade, eller snop generelt nå lenger, bortsett fra salt lakris drops, eller disse sure dropsene med lakris pulver inni.

Kjøpte meg en 6pk med verdens beste boller på bensinstasjon idag, slike med sjokoladeklumper og vaniljesaus. Men det var visst ikke like godt lenger det heller...

Er overbegeistret for frukt da, tilogmed plommer, som jeg aldri har syntes noe særlig om før. Så koser meg med det istedet :)

Back
Topp