Sjokolade da.. Igjen..!

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
De fleste har fått med seg at jeg er sykelig avhengig av sjokolade etter fødselen av snuppe nr 2.

Så, siden jeg greide 14 dager helt uten, så har jeg tenkt ut en annen egen utfordring nå.

Maks 10 gram per dag. Da kan jeg spise hver dag, men kan ikke overstige 10 gram i døgnet.

Har ei diger stratosplate i kjøleskapet, slik at jeg kan bryte av ved behov og slipper desperasjon :o :p

Sikkert ikke dumt. ;) Jeg skulle jo også være så flink, men har ikke funnet nok motivasjon. Er litt redd for å være avhengig for alltid. :(

Jeg skal slutte med sjokolade, men så kjøpte jeg masse på flyplassen.... Så det må jo spises opp først :angel4
Kanskje litt vel avhengi :rolleyes: Bøyer meg i støvet for at du har holdt så lenge! :gen014

Sikkert ikke dumt. ;) Jeg skulle jo også være så flink, men har ikke funnet nok motivasjon. Er litt redd for å være avhengig for alltid. :(
Jeg skal slutte med sjokolade, men så kjøpte jeg masse på flyplassen.... Så det må jo spises opp først :angel4
Kanskje litt vel avhengi :rolleyes: Bøyer meg i støvet for at du har holdt så lenge! :gen014

Jeg kan ikke kutte d ut helt, så da er 10 gram om dagen en fin måte å få sjokolade hver dag, og likevel "forberede" kroppen på at jeg ikke kan spise så mye som jeg har gjort..

Hiv dere med da! Dere kan jo velge en annen mengde per dag :)

Jeg kan ikke ha det hjemme jeg:(
Men hvor mye er 10 gram, en rute eller noe??

Jeg tenker litt sånn St det er kanKje bedre å kutte tvert? Er man avhengig av noe så er det jo dumt å tilføre stoffet selv i små mengder?
Jeg bør kutte ut cola, men har ikke lyst :p Hihi

Når jeg gikk gravid med yngste kuttet jeg sjokolade. Da hadde jeg hans behov før mine så jeg klarte det. MEN jeg koste meg med ett glass iskald melk med o boy på kvelden, og da følte jeg faktisk at jeg fikk litt dosa mi...

Drikker du Pepsi Max? For jeg har gjort min egen studie med meg som forsøkskanin:p og jeg er mye mer sjokolade sugen på kvelden når jeg har drukket Pepsi Max på dagen...

Drikker du Pepsi Max? For jeg har gjort min egen studie med meg som forsøkskanin:p og jeg er mye mer sjokolade sugen på kvelden når jeg har drukket Pepsi Max på dagen...

Nei, liker ikke d. Før drakk jeg masse vanlig Cola, men snuppa fikk vondt i magen, så bytta til Solo, Sprite og Mozell. Mozell har ikke så verst med kalorier da, og jeg syns den er best :)

Kjenner nå at d var veldig dumt å begrense meg selv på lørdag kveld, rett før Sharknado 2 starter..

Utsetter d til mandag! :p

Åh... Og jeg som akkurat har trøkka i meg en hel melkerull OG kindersjokolade... :( Skulle ønske jeg hadde guts til å gjøre som deg! Masse lykke til!!:)

Jeg kan ikke kutte d ut helt, så da er 10 gram om dagen en fin måte å få sjokolade hver dag, og likevel "forberede" kroppen på at jeg ikke kan spise så mye som jeg har gjort..

Hiv dere med da! Dere kan jo velge en annen mengde per dag :)
Kanskje jeg skal hive meg på :D kommer sikkert til å drikke masse kaffe i stedet, men da får jeg trappe ned på det også etter hvert :P men jeg er med!

"Ufrivillig" avvenning her, gitt! Null smakssans eller luktesans pluss halsvondt. Da frister sjokolade ekstremt lite! :(

Back
Topp