Sjokk!!! :S

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Jeg er ingen prøver. Går på P-ring og har 2 skjønne barn og en samboer jeg elsker(pappan til barna).
Pga helsemessige årsaker går jg på en del medisiner, bl.a sprøyter man ikke skal ta ved graviditet.
Mensen skulle vært her innen tirsdag men er enda ikke kommet så jeg tok en test for å være sikker før evt innsett av ny P-ring. Testen idag som var på kveldsurin viste gravid!!!! Turte nesten ikke å si det til samboern min siden jeg var redd han ville bli veldig stressa og lei seg. Men han var faktisk rolig og sa at jeg fikk tenke over det i noen dager og ta et valg- han støtter meg uansett. Jeg sa til han at jg nok ikke klarer å ta abort, han sa han visste det men at vi skal se an noen dager til før vi begynner å tenke at dette virkelig skjer og planlegger.... Han er mest redd for helsa mi og at jeg må slutte på medisiner da.

Så da er jeg her, litt for å få støtte. Det virker kanskje teit for dere som er gravide og virkelig ønsket det, men kjente jeg trengte et sted jeg kan få ut noen ord. Håper det er greit. Er 99% sikker på at jeg aldri vil klare å ta en abort, så hvis spiren klamrer seg fast så blir jeg her en stund!
Er på babyverden generelt fra før, så da var det så kort vei inn hit;)

Vet ikke hva jeg vil si med dette innlegget egentlig, men tror jeg trengte å dele med noen at jeg er gravid. Sjokk, men barn er jo alltid herlig da:)

Fikk forrige mens 01 april, vil det si at jeg er ca 4 uker på vei?

Fra min kjære iPhone<3

Velkommen og gratulerer :)
Skjønner at det er er stort sjokk når det egentlig ikke passer med en liten en... Og det er veldig lov å tømme tankene her inne.. Både tanker og følelser blir det jo mye mer av når man er gravid...

Masse lykke til med det vanskelige valget du må ta <3

Du er 4+4 på vei (ved 28 dagers syklus) og har termin 9 januar :D

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️

Takk:)
Kjennes ikk like tungt ut når jeg sitter her å koser meg med mine 2 herligheter i sofaen<3
Veldig glad for at jeg kan få ut litt følelser her, blir nok litt å tenke på fremover!

9 januar ja...., en viss sjanse for slutten av desember barn da:P

Får se hva valget blir, men tviler på at jeg tar abort...klarer ikke tanken en gang og blir spesielt vanskelig siden "alle" av vennene våre er enten gravide eller har nyfødte babiser nå...

Du får 2 tette du da Tobarnsmor2be?:) Det har jeg fra før, så god erfaring med det

Gratulerer og velkommen;).

Du får bare tømme deg her inne, deilig å ha noen å snakke ned;). Håper det ordner seg for deg uansett hva.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk:) Kjenner det er litt godt å bli gratulert, selv om dette ikke var i planene. For hvert minutt så blir jeg sikrere på at denne spiren får bli hvis den vil, så kjenner jeg er litt glad selv om jeg er forvirra idag!
Det rare er at jeg har ingen symptomer foruten murring i magen (dette har jeg jo trodd var pga mensen skulle komme). De 2 andre graviditetene viste seg tidlig med symptomer, særlig nr 2! Kjente tydelige bekkenplager fra en uke etter eggløsning bare og ble fort veldig kvalm/bilsyk. Håper det kan fortsette som dette

Gratulerer ♥ Håper det går bra for deg med at du evnt må slutte må medisiner som du går på. Snakk med legen din. Dette kommer til å gå fint ♥ Klem

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye!

Noen ganger slår livet til med slike uplanlagte overraskelser, skremmende og litt gøy :D

ønsker deg masse lykke til i alle fall, uansett hva du bestemmer deg for :-)

<3

Gratulerer uansett:) Dere finner nok utav det når sjokket gir seg. Men der er da ikke så vanlig å bli gravid på p-ring. Trodde den nesten kunne betegnes som bulletproof! Har selv gått på den. Vi har foreløpig termin samme dag. Lykke til :)

Her ser det ut til å bli to tette ja.. 1 år og 7 måneder ;) Hvor lenge er det mellom dine?

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015?❤️

Mine er det 1 år og 8 mnd mellom, 20 mnd:) så nesten samme som deg!
Var planlagt å ha tette og veldig koselig, men kjenner at jeg aldri hadde orket det igjen...hehe;)

Fra min kjære iPhone<3

Gratulerer så mye :) Legene har alltid en fin plan på hvordan man løser dette med medisiner og graviditet. Masse lykke til :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Takk alle sammen, dere er så gode og støttende. Hjelper masse på en forvirret sjel:)

Fra min kjære iPhone<3

Forstår veldig godt hvordan du har det, jeg går på p- plaster, midt i utdannelse, skal til med bygging av nytt hus, har tre barn under skolealder, og var invalid i forrige svangerskap. Men man angrer aldri på et barn, men man kan angre på en abort. Klem:)

Hei og gratulerer med spiren :)
Ring legen så finner dere ut ang medisiner og slikt, det går sikkert bra.
Skal selv ringe legen min i dag, for går selv på medisin som ikke egner seg i svangerskapet :/
Håper bare ikke legen blir skuffa å irritert, siden jeg er under behandling.

Lykke til :D

Forstår veldig godt hvordan du har det, jeg går på p- plaster, midt i utdannelse, skal til med bygging av nytt hus, har tre barn under skolealder, og var invalid i forrige svangerskap. Men man angrer aldri på et barn, men man kan angre på en abort. Klem:)

Oi, syns du er utrolig tøff jeg<3

Jeg ble også helt invalid under forrige svangerskap, og går fullt på AAP. Men heldigvis går jeg hjemme og kun til behandling/trening, så skal nok klare det her

Hei og gratulerer med spiren :)
Ring legen så finner dere ut ang medisiner og slikt, det går sikkert bra.
Skal selv ringe legen min i dag, for går selv på medisin som ikke egner seg i svangerskapet :/
Håper bare ikke legen blir skuffa å irritert, siden jeg er under behandling.

Lykke til :D

Har vært der allerde, på mandag. Måtte dra fort siden jeg skal ta ny sprøyte på fredag, og måtte få hjelp angående det. Fikk ikke så mye svar da mine medisiner er spesielle og han vet lite om de, men fikk time til sykepleier på revmatologisk avdeling på neste onsdag allerede og får nok en god del svar der:)

Jeg var også livredd for at legen skulle blir skuffa og irritert da jeg vet at han egentlig syns at jeg ikke burde få fler barn pga helsa, men ble positivt overrasket:) Han tok det på strak arm, tulla litt rundt temaet og hjalp meg med en smil. Skal tilbake til kontroll i begynnelsen av juni, blir da vanlig svagerskapskontroll.

Back
Topp