Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja rekner med at jeg og gjør det. Tror ikke slimproppen har gått, så ikke noe tegn til at jeg egentlig er moden uansett. Har jo ikke termin før 16, så kan ha mange uker igjen.Skal til JM i morgen, men tror ikke hun kommer til å sjekke det. Vet ikke om de gjør det her jeg går... Aldri hørt noe om det hvertfall. Men jeg tror jeg bare venter og ser hva som skjer![]()
Ja det skaper vel bare unødvendige forhåpninger om at fødselen skal starte de nærmeste dagene. Selv om en vet at en kan gå flere uker og være moden + med litt åpning.Nå har jeg ikke jm- time igjen før etter termin, men sjekka ikke på kontroll i uke 38 hellerVet jeg bare blir utålmodig hvis jeg er veldig moden, selv om jeg vet av erfaring at det godt kan drøye noen uker alikevel.
Skal du kanskje settes i gang?Jeg skal sjekke det i dag, på UL. vi skal uansett planlegge hvordan den neste uken skal se ut etter vekst kontrollen!
Skal du kanskje settes i gang?
Blir spennende i dag da å se hva de kommer frem til. Lykke tilJa for ikke lov å gå over termin! Poden er litt stor syntes de til å være første født.
takkBlir spennende i dag da å se hva de kommer frem til. Lykke til![]()
Åpning på 2 cm å middels modnetHvordan var ståa da?![]()