Sjekke kromosomfeil?

Maggie2015

Glad i forumet
Har du sjekket, eller tenkt til å sjekke kromosomfeil på ul, som nakkefold? Til info kan det sjekkes mellom uke 11 og 14.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal på privat ul uke 14. Så blir nok naturlig å sjekke nakkefold da :-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Hvis han kan se nokka på mandag, så skal æ no spørre om han kan ta en titt:) hvis ikje må æ vell bare vente til OUL. Bare 1 1/2.mnd igjen:p hehe

Vi gjorde det i uke 12+3:-)

Har egentlig ikke tenkt på det. Jeg var da jeg var 11 uker og hun tok en grundig kikk og sa alt så bra ut, men nå lurer jeg på om hun sjekket det eller ikke..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Har egentlig ikke tenkt på det. Jeg var da jeg var 11 uker og hun tok en grundig kikk og sa alt så bra ut, men nå lurer jeg på om hun sjekket det eller ikke..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Da gjorde hun sikkert det :)

Skal uke 12 så har tenkt å be han sjekke det ;-) han jeg skal til er vist veldig flink;-) gynekolog med videreutdannelse i fosterdiagnostikk;-) merker jeg gruer meg etter din opplevelse inngår lisalund

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal uke 12 så har tenkt å be han sjekke det ;-) han jeg skal til er vist veldig flink;-) gynekolog med videreutdannelse i fosterdiagnostikk;-) merker jeg gruer meg etter din opplevelse inngår lisalund

Du går ihvertfall til en fagperson, det gjorde ikke jeg! Da får du nok en langt bedre opplevelse uansett om ting er på stell eller ikke :) må finne meg en slik en til neste gang!

Skal den 18/9, uke 13+4

På grunn av alderen skal jeg.
Har en time om det 1. september.
Etter hva jeg forstod er det en vanlig legetime, og UL og slikt kommer litt senere

uke 11 tittet gyn på mine og kommenterte at nakkefolden var tynn hos begge.... Tror ikke vi trenger noe mer da.

Skal i uke 13. I København. Der tar de full scann m blodprøve selv om du er under 38.

Skal på ul når jeg er 12+0. Dette er rutine pga diabetes, så regner med alt sånt sjekkes da.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Jeg skal på ul i morgen. Ikke nødvendigvis for å sjekke DET liksom, men vi reiser på ferie ei uke neste uke så da ville jordfaren jeg går til gi meg en ekstra kontroll så jeg kunne føle meg trygg på reisen. Jeg er 10+0 i dag.

Skal i uke 13. I København. Der tar de full scann m blodprøve selv om du er under 38.
Åh, herlig. Der har de jo den nye blodprøven som erstatter morkakeprøve og. Heldiggris :)

Back
Topp