sjekk magen min

såg ud som du va lenger på vei ja.såg ud så en jentemage[;)] men eg fekk og store mage veldikt tilikt,mn den gjekk ner litt ijen.er mye pga loft og den fyste tia på mangen vet eg,mn den såg veldikt fast ud da.kansje der e 2 inni[:)]

Nesten glad for at de fleste er like sjokka som meg her[8D] er jo ikke akkurat en normal størrelse. føler jeg må virkelig kjappe meg på ul for å sjekke om alt er i orden der inne og at det kun er EN og ikke fler:)

Godt å høre at dere har opplevd å være så store pga luft også,Tyttebæra og sept2011:) håper det bare er det :)
lilletrille, det har jeg faktisk ikke tenkt på, men skal ta bilde og se[;)]
Tweak: tenkte det samme, kanskje mage nr 3 blir større, men så kjapt?ehm,lurer på hvor stor jeg blir denne gangen mot slutten.
CogJ: enig ang livmoren, så satse på at ballongen min er så stor denne gangen[:D]

Slik var min mage og!! Fikk mage med en gang testen viste positivt:D
Aldri hatt mage så var uvant og skjønte noke var på ferde når den esa ut i rekord fart...
Var full av luft og :D

Fine magen din:)))

oi, jeg var sånn når jeg var ca 27-28 uker på vei jeg [:-]

ORIGINAL: snopey

såg ud som du va lenger på vei ja.såg ud så en jentemage[;)] men eg fekk og store mage veldikt tilikt,mn den gjekk ner litt ijen.er mye pga loft og den fyste tia på mangen vet eg,mn den såg veldikt fast ud da.kansje der e 2 inni[:)]

ORIGINAL: Delia

Tvillinger????[8D][8D][:D][:D]

takk takk betty spagetti :)
og takk til alle for hyggelige kommentarer om magen

Oj [:-]

Fin mage da, men 7 uker?
Var sånn når jeg var på 5.mnd [8D]

Kanskje du har 2 der inne?
Mye væske?
Oppblåst?

Jeg var og sånn i uke 7 er nå i uke 17 og magen er like stor. Grunnen var masse luft.

Sånn så jeg også ut.. og det var tvillinger[:D]

jeg hadde mindre i uke 7 med 2 i magen[8D]

så fiiiiiiiin:):) åh herlig da!!:) er ganske stor ja! men trenger jo ikke være 2 fordi.
alle sa det MÅTTE være 2 i min mage, hehe men var ikke det.

Back
Topp