sjekk magen min

Jeg synes også den satt veldig høyt oppe til å være så tidlig i svangerskapet. Normalt vokser jo ikke livmoren opp fra bekkenet før ca uke 12.

Enten er du full av luft, du er lengre på vei enn du tror eller du bærer på flerlinger av en eller annen slag...

Mye luft vil jeg tippe, hadde stor mage jeg også veldig tidlig pga luft. Å magen ble mindre når luften forsvant. Å så kom den skikkelige magen etter noen uker[;)]

Eller så venter du tvillinger[:)] kjempefin mage! Blir litt misunnelig her.

oi...veldig fin mage ja, men du må jo vere lengre på vei enn 7 uker?? eller tvillinger ja...[:D] spennende med oppdatering her[:D]

ORIGINAL: dripdrop

For en vakker kul du har [:D]

men ja den var stor til å være så lite på vei [:)]

ORIGINAL: MalinOGMille

ORIGINAL: dripdrop

For en vakker kul du har [:D]

men ja den var stor til å være så lite på vei [:)]

ORIGINAL: rodstilk

Ohoi! ..someone got gas. [:D] Eller tvillinger? Spennende!

Fin var den ihvertfall[:D]

oi den er stor ja. og du er jo tynn ellers i kroppen og kulen er såppass fast at man ser det er babymage. kanskje det er flere[8|]

Kjempe fin mage, men som de andre sier ganske stor for 7 uker på vei, men kan jo være som de andre sier luft, flerlinger eller at du er lengre på vei[:)]
Gratulerer så mye forresten[;)]

Kommer jo litt på ann på hvordan magen din ser ut til vanlig også da..[:)] Hvis jeg tar bilde på morgen så ser jeg ikke gravid ut ( er IKKE gravid altså) men har en liten kul liksom, men når kvelden kommer så ser det jo ut som jeg er 3-4 mnd på vei[8D] Så kan være mye luft altså, ta bilde på morgen for da er magen på det minste[;)]

Ellers så kan du jo være lengre på vei eller har flere enn 1 inni der[;)]

Men syntes du så flott ut dA!

er vant med å få oppblåst mage i begynnelsen, men lover at den ikke var større enn avatarbildet og det syntes ikke med klær på engang. Luft er det også, men ikke mye altså. magen er myk og ikke hard, men blir litt mindre (merk,2cm mindre) når jeg trekker den inn. så den er fortsatt STOR!

har verken tatt ul eller vært hos legen, men bergenet termin på nettet. sist mens var 20,februar og har ikke hatt sex før 10 dager etter... så det stemmer nok med at jeg er 7 uker på vei, til og med mindre kanskje. Men VIL til ul NÅ[:D]

enten er du lenger på vei, ellers må det være to [8D]

er det en så er det ikke babyen som gjør deg stor iallefall..

Signerer de andre her, nydelig mage, men du må være enten lengre på vei eller at det er flere der inne. Det der så ut som en skikkelig babykule og ikke bare luft[:)]

Oi! Vi er jo like langt på vei! Jeg trodde du var sånn 44-5 mnd jeg [&:] Men var jo en søt gravidmage da! [:D]

ORIGINAL: Delia

Tvillinger????[8D][8D][:D][:D]

Den magen må jo minst være 3[8D] men kjempefin da[;)]

men luft? Jeg har dager med MYE luft men ser da ikke høygravid ut fordi om! [:-] [8D]

Livmoren er jo som en ballong.. Når du allerede har blåst den opp 2 ganger før så skal det ingenting til den 3 gangen før den blir STOR! [:)][:)]

Tror du er nesten 8 uker på vei jeg[:)]

Jeg tror det er to inni der eller at du er lenger på vei [:D]

Man er jo gjerne full av luft og sånt, så da forandra magen seg kvær dag.(i begynnelsen av svangerskapet så er det mange som føler seg oppblåst med struttende mage osv)
E hadde stor mage i utgangspunktet, men den bei fort erstatta me babymagen.

Back
Topp