sjekk magen min

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
helt ærlig, den er svær til å være så kort tid på vei [:-] Det avatarbildet jeg har til venste er tatt for ca 1 uke siden og la den her fordi jeg syntes magen poppet ut såpass fort, men i dag er magen dobbelt så stor.

Den er ikke liten i hvertfall[:)]

Og du er sikker på at du bare er 7 uker på vei? [:)] 

Tvillinger????[8D][8D][:D][:D]

Den er stor ja, men det kan like gjerne være mye luft, tvillinger, eller kun en..[;)]

Den var stor til å være i uke 7, ja. Sikker på at du ikke kan være lenger[;)]

To eller lengre på vei? [;)]

Du bør få deg en ul time ja!!du må jo være lenger på vei.
ORIGINAL: Vestlandstaus

Og du er sikker på at du bare er 7 uker på vei? [:)] 

Så fin mage du har[:D]

Ja, hva skjer[:-][8D]? så sånn ut da jeg var 5mnd på vei med de to andre..

Ohoi! ..someone got gas. [:D] Eller tvillinger? Spennende!

Det er stor til 7 uker ja. Men den sitter litt høyt, så det er nok en del luft og kanskje? Fin var den hvertfall[:D]

Normalt så synes jeg de fleste av de som legger ut "se hvor stor mage jeg har"-tråder har ganske normal mage.

Men di var STOR, med tanke på at du bare er 7 uker på vei.
Sikker på at du ikke er lengre på vei?

Jeg hadde forresten like stor mage som deg i uke 7 og 8, men kun en liten pjokk inni der. Han slutta og vokse i uke 31, så magen var så og si den samme hele tiden.
Er du usikker, så kan du jo ta deg en prat med JM.

Stor mage til å kun være 7 uker, men utrolig fin!![:)] Mulig du burde kjøpe dobbelt opp av alt, twins? [:-]

ORIGINAL: Lisse__

Fin mage ja [:)] Men den var stor til å bare være 2 mnd på vei [8D]

Og du er 7 uker?? Visste at magen kom kjapt med 2 og senere graviditeter men SÅ kjapt?? Det er jo bare en liten bønne inni der jo!

Tror nok du er lenger på vei enn 7 uker... [8|] Tenkte kanskje 14-16 uker jeg [:)]

Back
Topp