Fortalt det til sjefen idag. Har gruet meg som bare det, fordi jeg er alene på denne avdelingen for hele Sverige, og har begyndt opplæringen av en ny medarbeider. Nettopp fått nytt kontor og alt, og vi har kjempe masse arbeid akkurat nå, men kroppen min henger ikke med og jeg er begyndt og bli skikkelig dårlig, sånn 24 timer i døgnet opplegg. Planen var og fortelle han etter 12 uke, men sånn som det ser ut, blir det sikkert litt sykemeldinger på meg fremover.
Han tok det greit egentlig, men kunne nesten høre panikken i stemmen hans, for han sa jo at blir jeg sykemeldt nå, sitter vi ikke så bra i det. Har vært med og bygge opp en ny avdeling for dette firmaet siste året, og det er kun meg her som kan jobben. Ikke sånn grei situasjon men men.......
Det løser seg sikkert.
Han tok det greit egentlig, men kunne nesten høre panikken i stemmen hans, for han sa jo at blir jeg sykemeldt nå, sitter vi ikke så bra i det. Har vært med og bygge opp en ny avdeling for dette firmaet siste året, og det er kun meg her som kan jobben. Ikke sånn grei situasjon men men.......
Det løser seg sikkert.