Sjefen

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Fortalt det til sjefen idag. Har gruet meg som bare det, fordi jeg er alene på denne avdelingen for hele Sverige, og har begyndt opplæringen av en ny medarbeider. Nettopp fått nytt kontor og alt, og vi har kjempe masse arbeid akkurat nå, men kroppen min henger ikke med og jeg er begyndt og bli skikkelig dårlig, sånn 24 timer i døgnet opplegg. Planen var og fortelle han etter 12 uke, men sånn som det ser ut, blir det sikkert litt sykemeldinger på meg fremover.

Han tok det greit egentlig, men kunne nesten høre panikken i stemmen hans, for han sa jo at blir jeg sykemeldt nå, sitter vi ikke så bra i det. Har vært med og bygge opp en ny avdeling for dette firmaet siste året, og det er kun meg her som kan jobben. Ikke sånn grei situasjon men men.......

Det løser seg sikkert.

Man kan desverre ikke belage seg på at bare en person kan jobben og være avhengig av den. Hva om du hadde dødd i morgen liksom?

Sikkert lurt å spre videre kompetansen og gjerne skrive ned mye til de neste :)

Godt at sjefen tok det fint i det minste :) Skjønner godt at han blir stresset, men som du sier, så løser det seg helt sikkert. Nå har han i det minste god tid til å finne en ordning når du er i permisjon.

Høres forresten ut som du har en spennende jobb! :)

Man kan desverre ikke belage seg på at bare en person kan jobben og være avhengig av den. Hva om du hadde dødd i morgen liksom?

Sikkert lurt å spre videre kompetansen og gjerne skrive ned mye til de neste :)
Ja det var det jeg tok opp med han for mange mndr siden, at det er lurt og ha en back up hvis jeg plutselig skulle bli sykemeldt og slikt, tok sin tid før det sank inn he he, men nå har vi ansatt en på 50% og han kan ta fulltid når jeg går i permisjon.

Godt at sjefen tok det fint i det minste :) Skjønner godt at han blir stresset, men som du sier, så løser det seg helt sikkert. Nå har han i det minste god tid til å finne en ordning når du er i permisjon.

Høres forresten ut som du har en spennende jobb! :)
Ja det er en spennende jobb, har vært et utfordrende år og det liker jeg. Så nå må jeg bare få opplært newbien like bra så han kan ta over når jeg går i permisjon.

Back
Topp