Sjansen for SA minker for hver dag [emoji173]

Ivf-legen sa til meg nå på ultralyd i uke 9+1 ( fikk både sett og hørt hjertet ) at vi hadde langt over 90%på at dette skulle gå bra ❤
 
Jeg dytter opp denne, så dere som er litt ekstra bekymret nå kanskje kan bli litt beroliget. [emoji173]️[emoji173]️

De fleste av oss har kommet et lite stykke på vei, og mange spontanaborter som skjer lenger uti, kan være tilfeller hvor fosteret gikk til grunne mye tidligere. Det kan være en liten trøst hvis du har vært på ul og sett hjertet, selv om det ikke kan garantere noe såklart. [emoji173]️[emoji847][emoji173]️
God sommer til alle sammen, håper ingen flere faller fra nå[emoji173]️[emoji255][emoji18]
 
Jeg dytter opp denne, så dere som er litt ekstra bekymret nå kanskje kan bli litt beroliget. [emoji173]️[emoji173]️

De fleste av oss har kommet et lite stykke på vei, og mange spontanaborter som skjer lenger uti, kan være tilfeller hvor fosteret gikk til grunne mye tidligere. Det kan være en liten trøst hvis du har vært på ul og sett hjertet, selv om det ikke kan garantere noe såklart. [emoji173]️[emoji847][emoji173]️
God sommer til alle sammen, håper ingen flere faller fra nå[emoji173]️[emoji255][emoji18]

Det er veldig mange som mister i termingruppen her nå, så det er godt du kommer med en liten oppmuntring [emoji4][emoji173]️ Det ER jo faktisk liten sjanse for å miste etter uke 12, og i alle fall etter man har sett hjerte banke, men jeg kjenner jeg gleder meg til å se den lille på nytt om en uke[emoji173]
 
Back
Topp