Sjansen for SA minker for hver dag [emoji173]

2,8 <3 97,2 % sannsynlighet for at det går bra :)
 
Stjal denne fra et annet terminforum, og likte å se hvordan sjansen for SA synker daglig [emoji1317][emoji173]
Godt å ha noe å berolige seg med når man føler det er så mange som mister [emoji4]

http://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=04&d=05&y=17

Åå denne likte jeg! Har dere noe formening om det stemmer? Synes bare den gir bedre odds enn jeg har sett før senere i svangerskapet, men dårligere tidlig, feks før har jeg lest:

  • 25 – 30 % risiko fra unnfangelse
  • 15 % sjanse fra ca. uke 3.
  • 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9
  • mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke.
Men jeg likte denne linken din mye bedre!! ;) Vi får velge å se på den som gir oss best odds til enhver tid ;p
 
Last edited:
Åå denne likte jeg! Har dere noe formening om det stemmer? Synes bare den gir bedre odds enn jeg har sett før senere i svangerskapet, men dårligere tidlig, feks før har jeg lest:

  • 25 – 30 % risiko fra unnfangelse
  • 15 % sjanse fra ca. uke 3.
  • 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9
  • mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke.
Men jeg likte denne linken din mye bedre!! ;) Vi får velge å se på den som gir oss best odds til enhver tid ;p

Jeg har lest og hørt at sjansen for sa er 2% fra uke 12 og ut svangerskapet, men vet ikke om det er riktig hvis man har vært på ul og sett at alt ser bra ut. Uansett veldig liten sjanse for å miste utover i svangerskapet [emoji1317][emoji173]
 
96,1 % sjanse for at det skal gå bra nå :)
 
Jeg fikk beskjed om 20 prosent sjans på å miste i uke 7. Dette var fra gyn
 
Jeg fikk beskjed om 20 prosent sjans på å miste i uke 7. Dette var fra gyn

Hva, det tror jeg nesten ikke på.. 1/5 som kommer til uke 7 mister? Alle oversikter jeg har sett har sagt noe annet ... er vanlig med spontanabort men ikke SÅ vanlig å miste etter uke 5. Mener han uansett alder på mor eller er det hvis mor er 40 feks?
 
97,5 ✌
 
Back
Topp