Sjampo?

Ingen shampoo her, i de få hårtussene hun har ;) bruker bare litt olje.

Det er parfyme i den og anbefales ikke til barn av grønn hverdag. Ellers så har jeg hørt mange liker den

Sent from my iPhone using BV Forum
De brukte den på barselavdelingen på sykehuset. Var den hun fikk første gangen hun vasket håret sitt:)

Det er parfyme i den og anbefales ikke til barn av grønn hverdag. Ellers så har jeg hørt mange liker den

Sent from my iPhone using BV Forum

Så nå at den egentlig er fra 3 år, men men... Får prøve å begrense bruken litt. Er iaf ingen i fam. som har allergi. For hva d er verdt. ;)

Brukt natusan baby sjampo her. Den er svanemerket, uten parfyme og det eneste storebror ikke syns svir i øynene. Coop anglamark er vel i samme klassen, men vi har ingen Coop butikk i nærheten

Angående parfyme i burts&bees: jeg måtte sjekke hva det stod på babyolje i butikken i dag. Det står kun naturlige ingredienser, og parfum på innholdslista. Sjekka wiki, parfyme kan fremstilles både syntetisk og fra plante-og dyrerester...

Brukt natusan baby sjampo her. Den er svanemerket, uten parfyme og det eneste storebror ikke syns svir i øynene. Coop anglamark er vel i samme klassen, men vi har ingen Coop butikk i nærheten

Har den coop badesåpa. Fin den! Tenkte jeg skulle stikke ned på Mega i morgen og kjøpe sjampoen. De er jo billige også. :)

Back
Topp