Sjampo?

Blir liksom aldri helt klok på den der jeg, for det står at den er parfymefri, men på ingredienser står det parfum (fragrance)? Men menes det at det er en naturlig parfyme kanskje? :p aner ikke jeg... Ikke hatt noen reaksjoner på den i alle fall :)
Jeg vet! Har reagert på dette selv også. Men det må jo være fra naturlig lukt. ?

Jeg vet! Har reagert på dette selv også. Men det må jo være fra naturlig lukt. ?
Ja, kan ikke skjønne at de kan skrive parfymefri hvis den er tilsatt parfyme? Men det er jo sikkert lukt på de naturlige ingrediensene som er brukt?

Jeg brukte shampo på mini første gang i kveld. Bruker coop sin änglamark. Luktet ikke noe som jeg kjente, var grei å få bort så får vi se i morgen hvordan håret er:p

• Liker
Reactions: BMC
Ja, kan ikke skjønne at de kan skrive parfymefri hvis den er tilsatt parfyme? Men det er jo sikkert lukt på de naturlige ingrediensene som er brukt?
Når jeg googler ser jeg det blir skrevet at det er lukt fra de naturlige produktene de har brukt.

• Liker
Reactions: BMC
Blir liksom aldri helt klok på den der jeg, for det står at den er parfymefri, men på ingredienser står det parfum (fragrance)? Men menes det at det er en naturlig parfyme kanskje? :p aner ikke jeg... Ikke hatt noen reaksjoner på den i alle fall :)

N reagerte på burt bees. :( veldig synd for det lukter utrolig godt. Han fikk eksem. Men eksemen kom bort etter vi slutta med burt bees.

Når jeg googler ser jeg det blir skrevet at det er lukt fra de naturlige produktene de har brukt.
Merkelig at det står parfyme da... Hvis det er feks honningen i som lukter hadde det jo holdt at det stod honning...? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Merkelig at det står parfyme da... Hvis det er feks honningen i som lukter hadde det jo holdt at det stod honning...? :p

Ja jeg stusser jo over det selv også.. Kanskje jeg skal sende den en mail:p her reagerer hun ikke uansett:)

Kan jo sikkert være bra sånn egentlig. Kan være at ungen min er sær og allergisk mot spesielle ting. :p
Selv om barnet ikke reagerer synlig kan det påvirke kroppen. Kan også trigge til allergier som ligger latent...

Men sånn top of my head, hvis honning kan gi sykdom ved å spise, kan ikke huden da også reagere? Eller er jeg helt på bærtur nå? O.o

Selv om barnet ikke reagerer synlig kan det påvirke kroppen. Kan også trigge til allergier som ligger latent...

Ja det kan det sikkert.
Men jeg synes det er rart at apotek selger produkter som er parfymert og ikke er anbefalt.
Er jo ikke alle som er like oppmerksom på div stoffer.

Jeg ble mer oppmerksom på det nå etter N reagerte på BB.
Så da var det søstra mi som anbefalte seba. Grunnet hun brukte den på nevøen min som også reagerte på div produkter.

Men sånn top of my head, hvis honning kan gi sykdom ved å spise, kan ikke huden da også reagere? Eller er jeg helt på bærtur nå? O.o

Hmm.. ja det var det..
Logisk sett skulle man nå tru det.

Back
Topp