Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir liksom aldri helt klok på den der jeg, for det står at den er parfymefri, men på ingredienser står det parfum (fragrance)? Men menes det at det er en naturlig parfyme kanskje?
Det står parfyme på ingredienser og den lukter...
Jeg vet! Har reagert på dette selv også. Men det må jo være fra naturlig lukt. ?Blir liksom aldri helt klok på den der jeg, for det står at den er parfymefri, men på ingredienser står det parfum (fragrance)? Men menes det at det er en naturlig parfyme kanskje?aner ikke jeg... Ikke hatt noen reaksjoner på den i alle fall
![]()
Ja men tror det er naturlig lukt. Som i honningen feks. Skal være parfymefri.Det står parfyme på ingredienser og den lukter...
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, kan ikke skjønne at de kan skrive parfymefri hvis den er tilsatt parfyme? Men det er jo sikkert lukt på de naturlige ingrediensene som er brukt?Jeg vet! Har reagert på dette selv også. Men det må jo være fra naturlig lukt. ?
Når jeg googler ser jeg det blir skrevet at det er lukt fra de naturlige produktene de har brukt.Ja, kan ikke skjønne at de kan skrive parfymefri hvis den er tilsatt parfyme? Men det er jo sikkert lukt på de naturlige ingrediensene som er brukt?
Blir liksom aldri helt klok på den der jeg, for det står at den er parfymefri, men på ingredienser står det parfum (fragrance)? Men menes det at det er en naturlig parfyme kanskje?aner ikke jeg... Ikke hatt noen reaksjoner på den i alle fall
![]()
Merkelig at det står parfyme da... Hvis det er feks honningen i som lukter hadde det jo holdt at det stod honning...?Når jeg googler ser jeg det blir skrevet at det er lukt fra de naturlige produktene de har brukt.
Ja jeg stusser jo over det selv også.. Kanskje jeg skal sende den en mailMerkelig at det står parfyme da... Hvis det er feks honningen i som lukter hadde det jo holdt at det stod honning...?
UffN reagerte på burt bees.veldig synd for det lukter utrolig godt. Han fikk eksem. Men eksemen kom bort etter vi slutta med burt bees.
Uffsåpass ja. Jeg som trodde det var så bra..
Jo men rart uansett..Kan jo sikkert være bra sånn egentlig. Kan være at ungen min er sær og allergisk mot spesielle ting.![]()
Jo men rart uansett..
Selv om barnet ikke reagerer synlig kan det påvirke kroppen. Kan også trigge til allergier som ligger latent...Kan jo sikkert være bra sånn egentlig. Kan være at ungen min er sær og allergisk mot spesielle ting.![]()
Selv om barnet ikke reagerer synlig kan det påvirke kroppen. Kan også trigge til allergier som ligger latent...
Godt spørsmål.Men sånn top of my head, hvis honning kan gi sykdom ved å spise, kan ikke huden da også reagere? Eller er jeg helt på bærtur nå?![]()
Men sånn top of my head, hvis honning kan gi sykdom ved å spise, kan ikke huden da også reagere? Eller er jeg helt på bærtur nå?![]()