Sjampo?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Bruker dere sjampo? Mi begynner å få litt hår nå, men vasker ennå bare med oljevannet hun bader i. Men synes det begynner å bli litt "fettsleik" noen ganger så har begynt å kikke litt på sjampoer. Hvilke er gode? Altså som vasker rent, lukter greit, ikke irriterer hodebunn, lett å skylle ut, svir ikke i øyne, gjør håret glatt (balsam er litt tidlig ennå) og som ikke inneholder noen skumle stoffer?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker Dr. Greve pharma sin. Lukter utrolig godt! Har brukt den hele tiden egentlig, bare en liten dæsj. :)

Fikk en i gave, et organisk merke som heter angel baby tror jeg. Har brukt den noen ganger, men stort sett ikke. Ikke alltid jeg har vann på hodet hennes heller.
Har til og med baby babyolje i det noen ganger for å få bort skurv, og selv da er det bare fett en dag.

Bruker burts bees sin, men om den oppfyller kriteriene dine vet jeg ikke :p

Bruker fra Aderma

Dr greve sin babysjampo, lukter kjempegodt :D

Bruker seba sin. :) synes den er god. Er mild og lukter ikke noe spesielt av den, er ganske luktfri.

Samme som KAYN :) Veldig fornøyd, lukter rent, lett og få ut. Får så fluffy og mykt hår etterpå. :)

Fikk en i gave, et organisk merke som heter angel baby tror jeg. Har brukt den noen ganger, men stort sett ikke. Ikke alltid jeg har vann på hodet hennes heller.
Har til og med baby babyolje i det noen ganger for å få bort skurv, og selv da er det bare fett en dag.
Ja til nå har jeg bare brukt å helle over badevann som det er masse olje i. Prøvde sjampo på begge ungene når de var små men da fikk de skurv, så brukte deretter bare olje. Men nå er hun større...

Bruker Dr. Greve pharma sin. Lukter utrolig godt! Har brukt den hele tiden egentlig, bare en liten dæsj. :)
Det er parfyme i den og anbefales ikke til barn av grønn hverdag. Ellers så har jeg hørt mange liker den

Bruker burts bees sin, men om den oppfyller kriteriene dine vet jeg ikke :p
Burts bees har mange gode produkter men de er aldri tatt med i sånne tester. Men er jo parfyme i mye av det...

Bruker seba sin. :) synes den er god. Er mild og lukter ikke noe spesielt av den, er ganske luktfri.
Samme som KAYN :) Veldig fornøyd, lukter rent, lett og få ut. Får så fluffy og mykt hår etterpå. :)

Inneholder hormonforstyrrende middel og frarådes på grønn hverdag. Tenkte litt på den for har ellers god erfaring med seba sine peodukter

Skal ikke være parfyme i de?
Er det i zinksalven jeg fikk... Har kastet den nå men leste bakpå. Sjampoen vet jeg ikke. Men aner jo ikke alt hva det inneholder så greit om produktene er sjekket av folk som vet hva det er :p

Back
Topp