Sivilstatus?

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Av ren nyskjerrighet, er du sammen med barnefar? Har dere flere barn?
Hvordan er det evt. å være alene? Beundrer virkelig de som er alene med babyen/barna!
Syntes du evt. at du får nok tid med de andre barna nå?

Jeg er forresten gift med barnefar, vært sammen i 9år og vi har 3barn. En gutt på 5, en jente på 4 og nå en jente til som er 7uker.

Syntes det er vanskelig å få nok tid til de to eldste nå, siden jeg ammer så går det jo mye tid til det. Og så små babyer er ikke så flinke til å underholde seg selv så hun krever jo mye oppmerksomhet ennå. Men prøver å finne på ting med de når jeg har mulighet. Og det blir jo bedre etterhvert når lillesøster blir litt større :)

Last edited:
Er samboer/forlovet med barnefar. Dette er vårt første barn. Har vært sammen i 10 år, så syns det var på tide!:)

Samboer med bf, og dette er vårt første barn sammen :) han har en sønn på 9 år fra før, som vi har annenhver uke :)

Gift med bf, første barnet vårt. Men han er borte søn/man-fre, så er vel nesten som alenemor å rekne :/

Gift med bf, første barnet vårt. Men han er borte søn/man-fre, så er vel nesten som alenemor å rekne :/
Oi ja det var mye han var borte! Regner med det er ekstra deilig når han er hjemme igjen da :)

Kjæreste med bf (er på jakt etter leilighet sammen nå, så snart samboere) vi har vert sammen i 1,5 år å vi har en sønn sammen som er 11uker :-)

Forlovet med bf. Vårt første barn sammen, men han har to jenter på 17 og 9 fra to tidligere forhold. Tar det litt puljevis han :P

Samboer og forlovet med barnefar. Første barnet til oss begge som nå er 2 mnd, og vært sammen i litt over ni år :)

Vært gift med barnefar i 4,5 år, kjærester i snart 10 år:) har en gutt på 2,5 fra før, og nå en liten jente på 9 uker:) føler jeg får delt tiden ganske greit med storebror, de timene mellom bhg og legging på han rundt 19 så får lillesøster litt mindre oppmerksomhet (hun er stort sett blid og fornøyd hvis hun bare får være med på et fang, eller ligge på gulvet mens vi leker med biler)

Når jeg ikke ammer eller har sovende baby på fanget, så tar pappa lillesøster, så har jeg og storebror ca en time med leggetid (stell på badet, lese bok og kose han i håret til han sovner) :)

Men lillesøster blir nok litt mer krevende etterhvert så det blir spennende å se:P

Har en gutt på 9 år. Han har ikke kontakt med sin far. Å med samboeren min no har vi 2 barn:) en 2 og minsten på snart 7 uker:-)

Er ikke så lett men prøver å fokusere på de 2 andre barna men vanskelig når hun her er så krevende:) men far er veldig flink med gutta boys:-) så får jeg tatt hun minsten:-)

Samboer med pappan til lillegutt som er 8 uker. Han jobber på båt, 2 uker på jobb/2 uker hjemme. Så er mye alene med lillegutt, men foreløpig har det gått veldig bra :) men er veldig godt når pappan kommer hjem da :)

Gift med barnefar. Vi har ei jente på 8 år, ei jente på 6 år og en gutt på 2 mnd.

Jeg bekymret meg mer for å ikke ha tid nok til eldre barn, da vi fikk nr.2, fordi da va storesøster bare 2 år. Nå er de så store at de underholder seg selv og hverandre og de bidrar gjerne til stell av lillebror :)
MEN jeg kommer nok til å ha mer alenetid med jentene mine når lillebror klarer seg uten mammaen. Nå brukes all alenetid med jentene til lekser, fletting og tvkos sammen med de.

Er samboer med bf. Vært sammen i 5.5 år nå og dette er første barnet for begge:)

Back
Topp