Sivilstatus

Har vært sammen i 9 år, samboere i 7 år.
Venter første barn i juni og har to hunder =)

Vært sammen i 11 år
Gift i 8 år
Har to barn sammen, dette er nr 3.

Vært gift i litt over 2 år, vært sammen i 7

Vært Gift med min kjære mann i 4år og sammen i 7 år. Har ei jente fra før på 7 år, som mannen har vert fungerende pappa for siden hun var 3mnd gammel. Vi flyttet alle inn i helt nybygd hus ifjor sommer. Venter nå nr 2, og er 4+4 idag :-)

Vært sammen i snart 3 år, forlovet litt over ett år, han har to barn og jeg har to så dette blir totalt nr 5. 8+3 idag :D eier hus sammen og trives på landet :)

Samboere i snart et år :)
Venter vårt (og begges) første!

Vært sammen i 7 år. Har to jenter sammen 6 og 2 år. Er 9 uker på vei. Samboeren flytter om 2 dager til tr.heim. som blir 35 mil unna. Da skal han være der i 6mnd. Så blir "alenemor" en liten stund framover.

Vært sammen med min kjekke mann i snart 2 år. Kjøpte oss leilighet i vår og venter nå vårt første barn:) begge er 29 år. :)

Vi ble kjærester og samboere for 3år siden, kjøpte hus sammen for 2 år siden og har vært forlovet i snart 1 år. Gikk veldig fort i svingene i starten :p

vært sammen i 5 år, samboere i 3 år. har en gutt på 1,5 år sammen og er 6+6 uker på vei (tror vi) med nr to.

Vært sammen i 12 år. Gift. Venter vårt 3. barn.

Kjærester i 10 månder og samboere i 9 måneder og venter vårt første barn. :-) Må tillegge at vi har kjent hverandre i snart 10 år da :-)

Snart 26 år, vi har vært sammen i litt over ett år ❤️ jeg har en sønn født i 2013 fra et tidligere forhold. Jeg er nå ca 8 uker på vei og det blir min samboers første barn ❤️

Back
Topp