Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 26, og gift med drømmemannen min! møttes og ble sammen da han var 14 og jeg 15 år, fikk Sander da vi hadde vært sammen i 5 år, gifta oss i 2011 (etter 7 år sammen). <3
Neste år feirer vi 12 år sammen, hvor 5 av de gift, og feirer det med et tilskudd til i familien <3
Vi er begge 28 år, og har vært sammen i snart 13 1/2 år. Vi har vært gift i litt over 2 år, og håper på å få et veldig etterlengtet barn i juni etter 2 års prøving!
Jeg er 27, han 31. Vi ble sammen i mai 2007. Han har ei jente på 8 fra før, og sammen har vi ei jente på fire og et halvt. Giftet oss 25. juli i år, og er nå 5+0.
Vært sammen i litt over 2 år, forlover i 6 mnd og venter vår første Bor på hver vår side av landet enda, men flytter sammen forhåpentligvis snart (han har egentlig lite lyst å flytte her, og finner derfor hele tiden nye unnskyldninger for å ikke flytte, men det har alltid vært avtalen så han må bare hoppe i det snart!)