Sivilstatus

Jeg er 26, og gift med drømmemannen min! :) møttes og ble sammen da han var 14 og jeg 15 år, fikk Sander da vi hadde vært sammen i 5 år, gifta oss i 2011 (etter 7 år sammen). <3
Neste år feirer vi 12 år sammen, hvor 5 av de gift, og feirer det med et tilskudd til i familien :D <3

Giftet oss i august. Har 1 jente sammen født i 2013 og jeg har to fra tidligere forhold født i 2006 og 2007

Vært sammen i åtte år, gift i to. Gleder oss veldig til vårt første barn! :)

Vi er begge 28 år, og har vært sammen i snart 13 1/2 år. Vi har vært gift i litt over 2 år, og håper på å få et veldig etterlengtet barn i juni etter 2 års prøving!

Vært gift i ett år og sammen i snart 5. :D Venter nr. 2. Har en sønn på 2år :Heartblue

Vært gift i 1,5 år og sammen i 2,5 år. :Heartred Mannen har ingen barn, men jeg har 3 barn fra før. :)

Forlovet,vært sammen i 3 år. Begynte å planlegge bryllup, men det blei satt på vent når vi forstod at vi skulle bli foreldre. Min første, hans andre.

Vært sammen i 3 år og snart 4 mnd. Bodd sammen nesten like lenge. Han har 2 barn fra før. Og nå venter vi nr.2.

Vi er tredve år .Er gift, og har vært kjærester i snart tolv år :) venter vårt tredje barn. Så er familien komplett :)

Jeg er 27, han 31. Vi ble sammen i mai 2007. Han har ei jente på 8 fra før, og sammen har vi ei jente på fire og et halvt. Giftet oss 25. juli i år, og er nå 5+0.

Vært sammen i litt over 2 år, forlover i 6 mnd og venter vår første :) Bor på hver vår side av landet enda, men flytter sammen forhåpentligvis snart (han har egentlig lite lyst å flytte her, og finner derfor hele tiden nye unnskyldninger for å ikke flytte, men det har alltid vært avtalen så han må bare hoppe i det snart!) :)

Vi har vært kjærester og samboere i litt over 5.5 år. Vi flyttet egentlig sammen med en gang. I dag er jeg 5+2 :-)

Samboer med mannen i mitt liv siden mars. Jeg har en gutt på fem fra før av :) 4+3 idag :)

Vi har vært samboere i 6år :-)
Har en datter på 3,5 år og venter endelig nr. 2, 6+1 idag :-)

Back
Topp