Sivilstatus

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hva er deres sivilstatus ? :)
Utdyp gjerne litt :)
Jeg er 20 år, Vært forlovet I 2,5 år. Gifter oss okt 2016. Gravid I uke 4 nå, med nummer to :)

Kjæreste i halvannet år. Eier hver vår leilighet, så vi har ikke stresset med å flytte sammen. Sammen de fleste dager i uken m unntak av noen "frikvelder" innimellom. Går mest utover ham, siden vi er mest hos meg siden jeg har et barn. Vi skal flytte sammen nå, blir spennende å se om vi pusser opp mitt el om vi kjøper noe nytt :)

Gift! Vært sammen i 13 år ;)

Har en gutt på som blir 3 i juni...spent på om de må dele dag ;)

Last edited:
Gift siden februar i år, vært sammen i 3 år og bodd ilag i 2,5 år :-) ingen av oss har barn fra før og er 5+2 i dag :-)

Vært sammen i 12 år, gifter oss i november, har ei jente på 3,5 år og 7 uker på vei med nummer to etter to år med prøving

Fant ut at vi var gravide 2 dager før det var 2år siden vi møtte hverandre. :) kjøpte hus sammen i fjor og stortrives som samboere. :) venter vårt første barn etter å ha truffet på første el.

Samboere siden mai:) vært sammen i 1,5 år :) venter vårt første barn nå er 7 uker i morgen :)

Vært kjærester i 6 år nå og samboere i 4 :) venter barn nr 2 nå!:D

Vært sammen i litt over 3 år, kjøpte hus egentlig ganske rask etter at vi møttes. Tenkte at det fikk briste eller bære ;)
Har ei jente på 13 mnd nå, og når nr 2 kommer har vi kjent hverandre i 4 år :) Så har vært effektive da :)

Samboere, vært sammen i litt over 3 år.

Vært sammen i totalt 4,5 år. Gift i 2 år. Har ei lita tulla på 1år og 3 mnd og er 7 uker på vei med nr 2. :-)

Vært sammen i 9 år, 10 år i juni 2016! Har bodd sammen i 7 år. Han er 29, jeg er 26, dette er vår første knøtt. 4+3 i dag, tror jeg! :)

Back
Topp