Situps

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
I går lå vesla på fanget til samboeren min, på ammeputa på ryggen. Lå og så på klokka som visstok var kjeeempefin! :p så begynte hun å sette seg opp selv. Nesten som sit ups? Opp og så ned igjen. Kanskje 15 ganger.. Gjør deres det og? Hun ville ha klokka tror jeg :hilarious:13,5 uker.

Han gjør noe likt her, men blir fort veldig frustrert. Får det greit til hvis vi holder ham i hendene :)

Da jeg så tråden tenkte jeg først: ahh situps.. det er ikke noe for meg :P haha :P
Men ja, snuppa driver på med akkurat det samme, virker som hun ikke vil ligge ned som en baby lenger, men opp å sitte hehe..

Han gjør noe likt her, men blir fort veldig frustrert. Får det greit til hvis vi holder ham i hendene :)
Blir han fornøyd da? :D Ja, ble frustrert her og. Blir sinna på babygymmen og fordi lekene sitter fast :o

Da jeg så tråden tenkte jeg først: ahh situps.. det er ikke noe for meg :p haha :p
Men ja, snuppa driver på med akkurat det samme, virker som hun ikke vil ligge ned som en baby lenger, men opp å sitte hehe..
Hehe, ikke noe for meg heller :p Foretrekker gåing eller intervalljogging :p

Ja, men husker ikke når de kan få sitte litt. De sitter jo litt i bilstol. Vet at de ikke skal sitte f.eks i babystol (tripp trapp) i sittedelen før de kan sitte helt selv uten støtte, men. :)

Frøkna her har drevet med sit ups lenge. Hun har aldri vært noe glad i å ligge bakover, vil opp og sitte. Nå sitter hun i armkroken vår, og hun sitter i vippestol og new born sete på tripp trapp. Men selv når hun sitter i det så setter hun albuene bak og skal opp :P

Haha! Kanskje det er det gutten min prøver på når vi tror han prøver å bæsje?

Å sette seg helt opp fra flatt underlag er vel ikke vanlig før de er seks måneder, men min eldste gjorde det når hun var fire mnd.

Blir han fornøyd da? :D Ja, ble frustrert her og. Blir sinna på babygymmen og fordi lekene sitter fast :o
Hvis vi holder ham i hendene og hjelper opp, ja :) lille luringen prøver også å reise seg opp, dytter fra med beina

Skal helst gjøre det flere ganger og blir litt irritabel når vi gir oss (fint å avlede med pupp da :P)

Det holder min på med også, og spenner seg oppover akkurat som om ho prøver å stå x)

Åja, det kjenner jeg igjen! Nå er han så sterk at han klarer Lene seg helt frem så han ligger med hodet på tærne :p Det liker han ikke...

Hehe, ikke noe for meg heller :p Foretrekker gåing eller intervalljogging :p

Ja, men husker ikke når de kan få sitte litt. De sitter jo litt i bilstol. Vet at de ikke skal sitte f.eks i babystol (tripp trapp) i sittedelen før de kan sitte helt selv uten støtte, men. :)

Jeg støtter henne da, så hun ikke belaster rygg osv så det går nok veldig bra :) også liker hun å ligge med ryggen mot bryst/mage på meg når vi sitter i sofaen, da spreller hun skikkelig hehe :) Men hvis hun ligger på låra mine da bare tar hun situps hele tiden :P

Min lille er ikke i nærheten av å ta sit ups! Trives godt med å ligge på ryggen, har aldri sett ham løfte hodet en gang... Veldig sterk i ryggen, sikkert slapp i magen...

Vår kar gjør også sånn. Sterke små:)

Back
Topp