Sitteunderlag i vogna

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva bruker dere?

Vi har hatt lammeskinn der, som er altfor varmt nå i sommervarmen, men føler jeg må ha noe der :)
 
Jeg bruker bare ett av sengetrekkene til sprinkelsenga jeg. De er lette og bruke og man får brukt selene uten og klippe på hull i trekker
 
Han sitter på skinn, bruker skinn i vogn og seng hele året :)
 
Skinn skal være varmeregulerende, syntes ikke han virker noe varmere pga skinnet heller.
Virker ikke slik her ihvertfall :p hehe
Hun blir helt gjennomvåt av svette :eek:

Kom over noe som heter aerosleep da, som jeg tenkte å se på på barnas hus i dag:) skal kunne brukes hele året :)
 
Virker ikke slik her ihvertfall :p hehe
Hun blir helt gjennomvåt av svette :eek:

Kom over noe som heter aerosleep da, som jeg tenkte å se på på barnas hus i dag:) skal kunne brukes hele året :)

Hva er det?
 
Pledd/bomull teppe på de varmeste dagene. De dagene med litt kald vind etc bruker jeg posen fra easygrow (den som er laget av bambus)
 
Mange som ville ha sånn da hehe
Tydeligvis. De skulle få inn til uka da, så etter å ha ringt 3 andre butikker (ski og i sverige) og funnet ut at de ikke har, så tror jeg jeg skal ringe å be de holde av en til meg. Hun blir ganske svett med bare helseteppe og, så hadde vært greit å teste ut en slik en :D
 
Tydeligvis. De skulle få inn til uka da, så etter å ha ringt 3 andre butikker (ski og i sverige) og funnet ut at de ikke har, så tror jeg jeg skal ringe å be de holde av en til meg. Hun blir ganske svett med bare helseteppe og, så hadde vært greit å teste ut en slik en :D

Du får si hvordan det funker da :)
 
Vi har ingenting i, jeg tenkte at han bare blir svett. Men hvorfor vil du ha noe i? Er det ubehagelig stoff i vogna? Kanskje jeg også burde ha noe. Når det ikke er sommervarme bruker jeg easygrow vårpose.
 
Back
Topp