Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir han ikke varm nå? Her blir hun gjennomvåt av svetteHan sitter på skinn, bruker skinn i vogn og seng hele året
Blir han ikke varm nå? Her blir hun gjennomvåt av svette
Virker ikke slik her ihvertfall heheSkinn skal være varmeregulerende, syntes ikke han virker noe varmere pga skinnet heller.
Virker ikke slik her ihvertfall hehe
Hun blir helt gjennomvåt av svette
Kom over noe som heter aerosleep da, som jeg tenkte å se på på barnas hus i dag skal kunne brukes hele året
Hva er det?
http://www.mimmis.no/aerosleep-sitteunderlag-til-barnevogn-turkis
Har lagt helseteppe der nå, så får jeg se hvordan det fungerer. Men skal absolutt sjekke ut det underlaget
Så jo litt greit ut, og sikkert litt lettere å holde reint enn skinnet
Er ikke det typisk daDet og
Men de var utsolgt i begge butikkene i Østfold
Den ene butikken kunne jeg fått på morgenen de hadde solgt 5 stk av den i dagEr ikke det typisk da
Den ene butikken kunne jeg fått på morgenen de hadde solgt 5 stk av den i dag
Tydeligvis. De skulle få inn til uka da, så etter å ha ringt 3 andre butikker (ski og i sverige) og funnet ut at de ikke har, så tror jeg jeg skal ringe å be de holde av en til meg. Hun blir ganske svett med bare helseteppe og, så hadde vært greit å teste ut en slik enMange som ville ha sånn da hehe
Tydeligvis. De skulle få inn til uka da, så etter å ha ringt 3 andre butikker (ski og i sverige) og funnet ut at de ikke har, så tror jeg jeg skal ringe å be de holde av en til meg. Hun blir ganske svett med bare helseteppe og, så hadde vært greit å teste ut en slik en
Det skal jeg gjøreDu får si hvordan det funker da