Sitter

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Sitter deres selv? Vesla knakk koden nylig :)

Han sitter, drar seg opp etter alt og går litt når vi holder han i hendene :) Travle tider altså. Hehe :p

Ja, knakk sittekoden forrige uke samtidig som krabbing. :)

Ja hun har sittet selv fra ca 8 mnd, nå er hun 10 :)

Satt ved 7-8mnd:) her er det også øving på å dra seg opp etter alt for å stå. Blir noen blåmerker av det ja:p

Satt selv rundt 7mnd - nå er det opp og stå som gjelder. Drar seg opp etter alt han får tak i, hender han glemmer seg og slipper alt - men blir ikke stående mer enn noen sekund

Satt alene ved 7-8 mnd, men å komme seg fra liggende til sittende helt selv begynte han med når han var litt over 9 mnd :D krabber, står og går med støtte nå 10 mnd gammel :)

Han sitter, drar seg opp etter alt og går litt når vi holder han i hendene :) Travle tider altså. Hehe :p
Ja, det er det :p Her er det opp på sofaen hehe. Best uten sokker!

Ho knakk den koden for ca 1 uke sia:) går i fra knestående til W så ut med bena og da sitter ho og er kjempe stolt av seg selv :)

Har drivi å åla seg i over 1 mnd. Kommer opp i krabbestilling med ikke lengre. Reiser seg opp på bena selv men står kun på tær ustø.

Men vi har ikke dårlig tid, alt skjer i hennes tempo så vi har god tid :)

Er 10 mnd nå

Har kunnet sitte fra ca 8 mnd. Det er ikke alltid det er like lett å komme seg fra liggende til sittende men da bare prøver han igjen :-)

Han var ellers litt sein med å begynne å åle. Var nesten 9 mnd. Men det har eksplodert i utviklingen siste måneden så nå gjør han egentlig ikke annet enn å klatre, sitte på kne og reise seg opp. Griper meg til stadighet i hendene og reiser seg opp og begynner å "gå tur". Han har fast runde han går (styrer oss dit selv - jeg bare støtter) og vi er innom de samme plassene rundtomkring i leiligheten for å studere diverse ting hver gang :-D

Satt selv rett før 8 mnd :) nå krabber hun i full fart og skal i hvert fall ikke sove på kvelden, da skal hun bare gå frem og tilbake i senga!

Satte seg vel opp i begynnelsen av juli (nesten 9mnd), begynte å krabbe nesten samme uke. Nå tror jeg ikke det er lenge til de første stegene uten støtte!

Back
Topp