sitter her

ThereseAa

Forumet er livet
og koser meg med kinder egg og cola ( lærte visst ikke leksa mi fra forrige gang da lillegutt ble hyper!) [:D]
Godt er det iallefall, så da får jeg heller ta konsekvensene med litt "breakdance" i magen et par timer.

Hehe...har nettopp gjort det samme, og må si hun er blitt utrolig sterk i tottene sine nå... [:D]

hehe deilig det da:)( vi skåler ikke i pils da, men i digg...hihi) noe må vi jo få lov til, det er jo en del av det å være gravid! jeg for min del har fått et alvorlig anfall av kake-syken!! hjeelp.....kake hele dagen.... tar kake-dansen her ...haha, nå må jeg slutte å bake! er ikke no rart i junior er helt vill inni her kansje???

skikkelig kul ku! [:D] 

Det er bebisen min etter all kaka!!![:D][:D][:D][:D] sparker snart gjennom huden !! hihi den ligger inne på smiley-lista...bare maximer den,så kommer alle fram...mange kule der hihi...

ORIGINAL: MsMarte

Er det imorgen du reiser mot norge therese?

vi setter kursen mot Norge torsdag morgen (kl. 0400 [&:]). Huset ser helt bomba ut idag, da flytte karene har vært her, og kommer tilbake imorgen. Mange av naboene har vært innom idag (med presanger til bebisen [:D]) og det har blitt en del snørr og tårer. Vi har et veldig godt forhold til naboene her.
vi regner med å være fremme i Norge fredag ettermiddag.

ORIGINAL: lenis

Det er bebisen min etter all kaka!!![:D][:D][:D][:D] sparker snart gjennom huden !! hihi den ligger inne på smiley-lista...bare maximer den,så kommer alle fram...mange kule der hihi...

hahaha, vet du at den lista har jeg aldri vært innom får. Da har jeg lært noe nytt idag og [:D]
Synes denne gjengen her forteller alt om hvordan det er i magen min nå. Det føles ut som om han har fest i magen og har innvitert hele venneflokken [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

Er det imorgen du reiser mot norge therese?

vi setter kursen mot Norge torsdag morgen (kl. 0400 [&:]). Huset ser helt bomba ut idag, da flytte karene har vært her, og kommer tilbake imorgen. Mange av naboene har vært innom idag (med presanger til bebisen [:D]) og det har blitt en del snørr og tårer. Vi har et veldig godt forhold til naboene her.
vi regner med å være fremme i Norge fredag ettermiddag.

Passe på å bruke god tid nå da, og ikke stresse for mye[:D]

vi har kjøpt sånn box til å ha på biltaket, sånn at jeg kan ha hele baksetet for meg selv hvis jeg trenger å legge meg litt nedpå [:D]

Viktig å unne seg litt godt[:D][;)]
Vi fortjener det[8D]
Selv tror jeg lillegutt er påvirka av pencillinen han også, for jeg har drukket cola i hele dag, nesten helt uten reaksjon...

Back
Topp