Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
( vi skåler ikke i pils da, men i digg...hihi) noe må vi jo få lov til, det er jo en del av det å være gravid! jeg for min del har fått et alvorlig anfall av kake-syken!! hjeelp.....kake hele dagen....
tar kake-dansen her ...haha, nå må jeg slutte å bake! er ikke no rart i junior er helt vill inni her kansje???ORIGINAL: MsMarte
Er det imorgen du reiser mot norge therese?
ORIGINAL: lenis
Det er bebisen min etter all kaka!!![:D][:D][:D][:D] sparker snart gjennom huden !! hihi den ligger inne på smiley-lista...bare maximer den,så kommer alle fram...mange kule der hihi...
forteller alt om hvordan det er i magen min nå. Det føles ut som om han har fest i magen og har innvitert hele venneflokken [:D]ORIGINAL: MsMarte
ORIGINAL: ThereseAa
ORIGINAL: MsMarte
Er det imorgen du reiser mot norge therese?
vi setter kursen mot Norge torsdag morgen (kl. 0400 [&:]). Huset ser helt bomba ut idag, da flytte karene har vært her, og kommer tilbake imorgen. Mange av naboene har vært innom idag (med presanger til bebisen [:D]) og det har blitt en del snørr og tårer. Vi har et veldig godt forhold til naboene her.
vi regner med å være fremme i Norge fredag ettermiddag.
Passe på å bruke god tid nå da, og ikke stresse for mye[:D]