Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Ser ut som hun har pønska ut en plan for å overta verden, også ler hun av sin egen genialitet. :![]()
Skal ikke se bort i fra det!Hihi! Statsminister next![]()
Det var ingen dum idé!!Vi har ikke slik plate i bagen, men prøvde med et mykt ullteppe i dag![]()
I går vurderte vi å skifte til sportsdel, men lot det være. Mannen mente at vi kunne vesla sitte i sovebag'en, men jeg syns det blir for bratt i ryggen til henne siden hun ikke sitter skikkelig enda.
Men gjett hvem som var fornøyd når vi prøvde det ut?
Vis vedlegget 7927
Hahaha!! Seeee på den ungen der da. Ler meg skakk!!!![]()
Slik ble det
Vis vedlegget 7993
Hehe.. Tusen hjertelig!For et fantastisk bilde!!Så utrolig herlig hun er![]()
ToSå fin han er..![]()
Hvor mange lag ull har du kledd på ham der?
Ok.
Han var kledd for å ligge under dynen da. Men det var vindstille og sol, såOk.
Vurderte å gjøre det samme i går, men var redd for at det skulle bli i kaldeste laget. Er fortsatt litt usikker på dette med påkledning - med mindre hun skal LIGGE i vogna. Den klarer jeg.![]()
Ja, tror det der må være et blinkskudd av et bilde.nthååå så herlig da.. ei skikkelig blid lita frøken det der og så overlykkelig da eller![]()
Så dere var ikke ute på lang trilletur asså? Det var litt vind her da, og da blåser det rett gjennom ulla. Drittvær i dag, så vi fikk ikke bevega oss utendørs en gang. Prøve ergoselen inne, men etter 3min var hun så sint at vi måtte skyndte oss ut av den.. Hoi!!Han var kledd for å ligge under dynen da. Men det var vindstille og sol, så
Slik kunne han sitte i 5 minutter før han skulle sove![]()
Har ikke fått tak i vinddress enda nemlig.. På ei lokal side på fb (kjøp-salg av barneutstyr) er det ei som selger en brukt tynn Reflexdress (str80) til 100kr. Lurer på å kjøpe den.Nei jeg vil ikke la han sitte slik på tur. Føler ikke ryggen hans er sterk nok til det. Men for noen minutter er det ok
Hva med to lag ull og Vinddress?
Jeg ville slått tilHar ikke fått tak i vinddress enda nemlig.. På ei lokal side på fb (kjøp-salg av barneutstyr) er det ei som selger en brukt tynn Reflexdress (str80) til 100kr. Lurer på å kjøpe den.
Ja, den skal jo ikke brukes så.veldig lenge, så det er greit at den er billig..Jeg ville slått til![]()