Sitte i vogna *bilde*

Vi har ikke slik plate i bagen, men prøvde med et mykt ullteppe i dag :)

Hermine kan heller ikke sitte ordentlig enda, men hun vil så gjerne sitt litt i vogna når vi er ute, så dytter ei dyne eller et teppe ved siden hennes så hun blir kjilt fast nærmest ;) MEN må feste seler i vognbaggen når hun skal sitte for hun tar tak i kanten og drar seg fram for å se ned :eek:

Slik ble det
ImageUploadedByBV Forum1363018764.099064.jpg

I går vurderte vi å skifte til sportsdel, men lot det være. Mannen mente at vi kunne vesla sitte i sovebag'en, men jeg syns det blir for bratt i ryggen til henne siden hun ikke sitter skikkelig enda.
Men gjett hvem som var fornøyd når vi prøvde det ut?
Vis vedlegget 7927

Hahaha!! Seeee på den ungen der da. Ler meg skakk!!! :D

For et fantastisk bilde!!Så utrolig herlig hun er:-)

Ser jo ut som han sitter veldig fint der!!

Vi bytta nettopp til sportsdelen her.Hun var helt krakilsk oppi bagen.Tok situps og sparka av seg dyna til hun ble helt utslitt,og så ble det grinings...skal opp og se må vite!Prøvde og med teppe i ryggen,men hun tok da tak i sidene og kastet seg fremover.Så da er det bedre med en ganske bakoverlent sportsdel og seler fant jeg ut!

Ok.:)
Vurderte å gjøre det samme i går, men var redd for at det skulle bli i kaldeste laget. Er fortsatt litt usikker på dette med påkledning - med mindre hun skal LIGGE i vogna. Den klarer jeg.:p
Han var kledd for å ligge under dynen da. Men det var vindstille og sol, så
Slik kunne han sitte i 5 minutter før han skulle sove :)

nthååå så herlig da.. ei skikkelig blid lita frøken det der og så overlykkelig da eller :)

Han var kledd for å ligge under dynen da. Men det var vindstille og sol, så
Slik kunne han sitte i 5 minutter før han skulle sove :)
Så dere var ikke ute på lang trilletur asså? Det var litt vind her da, og da blåser det rett gjennom ulla. Drittvær i dag, så vi fikk ikke bevega oss utendørs en gang. Prøve ergoselen inne, men etter 3min var hun så sint at vi måtte skyndte oss ut av den.. Hoi!!

Nei jeg vil ikke la han sitte slik på tur. Føler ikke ryggen hans er sterk nok til det. Men for noen minutter er det ok :)
Hva med to lag ull og Vinddress?

Nei jeg vil ikke la han sitte slik på tur. Føler ikke ryggen hans er sterk nok til det. Men for noen minutter er det ok :)
Hva med to lag ull og Vinddress?
Har ikke fått tak i vinddress enda nemlig.. På ei lokal side på fb (kjøp-salg av barneutstyr) er det ei som selger en brukt tynn Reflexdress (str80) til 100kr. Lurer på å kjøpe den.

Har ikke fått tak i vinddress enda nemlig.. På ei lokal side på fb (kjøp-salg av barneutstyr) er det ei som selger en brukt tynn Reflexdress (str80) til 100kr. Lurer på å kjøpe den.
Jeg ville slått til :-)

Back
Topp