Siste...

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Legekontroll gjennomført, baby har lagt seg tilrette og festa seg:) så nå er det bare å vente!
Synes det er skremmende nærme nå, kjenner det på kroppen at det er noe som skal skje snart, er bare trøtt og sliten, kunne sovet hele døgnet.
38 uker på torsdag, så da kan det skje når som helst :D

Legekontroll gjennomført, baby har lagt seg tilrette og festa seg:) så nå er det bare å vente!
Synes det er skremmende nærme nå, kjenner det på kroppen at det er noe som skal skje snart, er bare trøtt og sliten, kunne sovet hele døgnet.
38 uker på torsdag, så da kan det skje når som helst :D

Så spennende, jeg har JM kontroll på torsdag så håper hun har festa seg da :) jeg er også bare trøtt for tia, sover nesten hele dagen..! Så håper hun kommer fort! Lei av å vente på prinsessa.. :D

Oj, bare en uke igjen til termin, da! Spennende altså:) synes tiden har gått så fort, det har vært så fjernt men nå er det så virkelig alt sammen:P

Siste kontroll for meg på mandag også :D innen 3 uker er lillegutt her. Kjenner jeg begynner å stresse litt med tanken nå :p

Hva mener dere med "siste kontroll"? Skal dere ikke ha noen flere kontroller? Jeg har kontroll én gang i uka nå i innspurten:)

Siste kontroll for meg siden den 29, ei uke etter blir jeg innlagt på st.olavs for igangsetting. Ellers hadde det blitt en gang i uka frem til termin :)

Hva mener dere med "siste kontroll"? Skal dere ikke ha noen flere kontroller? Jeg har kontroll én gang i uka nå i innspurten:)
Samme her, har kontroll til lege på lillejulaften og JM 5. juledag:)
Termin 6. januar:)

Jeg skal kun ha én time til, hos JM, ingen fler hos legen :) eventuell overtidskontroll rundt 11 januar, har termin den 4:-) men håper hun kommer før overtidskontrollen :)

Har timer til kontroll helt frem til termindato 2. januar jeg.. :-) dvs to timer til..

Men så greit du har hatt den siste. Spennende tider!

Eg går bare til lege, ikke jordmor. Eg var til lege 15 desember og skal visst ikke igjen før 15januar... Har termin 23 januar

Jeg skal til siste kontroll hos legen i romjulen, i tillegg til en ekstra oppfølgingstime på mandag pga bt. Har fått tid til overtidskontroll hos jordmor 6. januar men magefølelsen sier jeg ikke får benyttet meg av den. Termin er 1. januar men vet jo alldri. Plutselig går jeg over termin...

Back
Topp