Siste uka i August!!

Jeg har store planer om å sitte bak (les: trøkke meg mellom storebror og lillebrors seter :hilarious:) sammen med babyen de fem minuttene det tar å komme seg hjem. Og her er det nummer 2 :p Men det er vel så mye fordi jeg synes det er litt stas å få SETT den første bilturen hans også, ikke bare ane at han er baki der :hilarious:
Jeg og, og her er det tredjemann :D
 
Det er helt merkelig å tenke på, men samtidig så kjenner jeg det at det virkelig er på tide at det _faktisk_ nærmer seg fullgått. Både kropp og hode er slitent, og jeg lengter virkelig etter å få startet opp den nye hverdagen som tobarnsmamma. Den kommende storebror er også svært motivert for den kommende oppgaven, og prater masse både til og om lillesøster - så nå er det på tide at hun blir litt mer virkelig snart!

Jeg er ikke den som synes det er så "gøy" å gå gravid - selv om dette svangerskapet har vært lettere enn første - så for min del har ikke tiden hit fløyet så fort, men den resterende ventetiden kan gjerne fly så fort den bare kan. :rolleyes:

Skal bli godt å få «kroppen» tilbake igjen og klare å fungere som normalt :rolleyes: Snart er vi i mål. Helt sykt egentlig.
 
Jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av! Nå er jeg hjemme størsteparten av dagen pga. sykemelding, og jeg føler fremdeles at timene løper fra meg! Uten at jeg har gjort noe i løpet av dagen, egentlig.

Det føles helt uvirkelig at det bare er halvannen måned til termin, men jeg gleder meg også veldig til å møte lillegutt og klarer knapt å vente :love017
 
NÅÅ! Nå har vi termin i neste måned :excited001
Siste innspurt :gen053
 
Back
Topp