Siste skrik fra meg

Lillefrø15

Forumet er livet
Da var det desverre et dødt liten reke hos meg:(. Den døde nok torsdag/fredag da forsvant symptomene... Det er vel en begynnende sa, da jeg blør.. Håper kroppen kvitter seg med det selv og jeg slipper abortpiller på fredag og Evt utskrapning... Takk for meg, heier på alle januarskatter❤️❤️❤️

Termin: 14.januar 2015?❤️

Neeiiii :( :( Så trist !!! Dette skulle jo ikke skje.. Huff.. Masse lykke til videre <3 Og mange klemmer til deg <3

Neeei:( Var jo ikke sånn d skulle gå:(

Sender en stor klem å håper spiren sitter snart igjen❤️

❤️️Termin 4.januar❤️

Har du smerter da? Hvis du ikke får smerter og blør klumper så ville jeg bedt om UL for å være sikker!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har du smerter da? Hvis du ikke får smerter og blør klumper så ville jeg bedt om UL for å være sikker!

Har vært til ul. Var ikke hjerte aktivitet og det var det for 2 uker siden... Så blør litt og litt smerter. Så om det er ma eller sa vet jeg ikke...

Uffda, beklager.. Håper det går bra med deg :(

Huff, nei! Så trist :(
Sender deg en stor klem og mange gode tanker <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for alle gode ord i en tøff tid framover❤️❤️

Gutt 06
Prøver på nr 2❤️❤️

Å neeeii, så trist!!
Regner med det går samme vei her i morgen å, da har jeg time til ul for å sjekke blødningene jeg
har hatt hele siste uken.
Masse masse lykke til videre.

Takk skal dere ha:). Håper vi å❤️. Nå får resten av januarspirene sitte❤️❤️

Gutt 06
Prøver på nr 2❤️❤️

Så trist å høre :'( klemmer og lykke til videre til dere som har mistet

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så trist å høre!
Trøsteklemmer til dere som mistet i dag.
Og masse lykke til videre :Heartred

Da var det desverre et dødt liten reke hos meg:(. Den døde nok torsdag/fredag da forsvant symptomene... Det er vel en begynnende sa, da jeg blør.. Håper kroppen kvitter seg med det selv og jeg slipper abortpiller på fredag og Evt utskrapning... Takk for meg, heier på alle januarskatter❤️❤️❤️

Huff så leit :( Sender en klem, og lykke til med videre prøving <3

Back
Topp