Siste navneavstemning for skjult gruppe

Hva skal vår skjulte gruppe hete?

• Maispirene 2024

Votes: 14 21,5%
  • Minimais 2024

Votes: 19 29,2%
  • Mailykke 2024

Votes: 9 13,8%
  • Maisløyfene 2024

Votes: 23 35,4%

• Antall som har svart
    65
  • Avstemningen er avsluttet .
I mai 2024 spirer og gror det i både hagen og i magen!

Stem på DIN favoritt! :Heartred
Min favoritt min er Maispirene. Synes det er litt viktig at man kobler det med mai-termin, siden det er nettopp det gruppen handler om. Synes det er søtt med kobling til de fine spirene ute som kommer i mai. Elsker våren! Synes forøvrig ikke det spiller noen rolle at ordet spirer har blitt brukt før, for det har aldri før blitt brukt i en mai-gruppe!

Synes Maisløyfene er en veldig fin nummer to også! :Heartred

Last edited:
Takk!! Håper det!!! ❤️ Kommer fra februargruppa etter MA i juli så hadde vært så godt om den sitter nå! :smiley-angelic001

Maispirene synes jeg var fint! Får meg til å tenke på liljekonvaller og humler i ei blomstereng :love017
Jeg krysser fingerene med deg for at denne lille spira blir med helt til mai! :Heartred

Maispirene er min favoritt også. Gode assosiasjoner og tenker automatisk på våren og alt som plutselig titter opp fra marken. Spirer og blader som kommer. Er såå glad i våren! :love017

Maisløyfene leder, enda de kom på fjerde plass ved forrige avstemning! Spennende!! :joyful:

Jeg krysser fingerene med deg for at denne lille spira blir med helt til mai! :Heartred

Maispirene er min favoritt også. Gode assosiasjoner og tenker automatisk på våren og alt som plutselig titter opp fra marken. Spirer og blader som kommer. Er såå glad i våren! :love017
Ikke sant!! Våren er fantastisk! Alt spirer og gror, også de små spirene i magen :love017 det er nesten noe poetisk ved det hihi

Velkommen skal du være. Her er alle velkommen uansett hvor sikker eller usikker man er. Det er jo en utrygg fase av svangerskapet for oss alle og ingen garantier for noen av oss. Så stem i vei og så krysser vi fingrene for at alle får bli. ❤️

Velkommen skal du være. Her er alle velkommen uansett hvor sikker eller usikker man er. Det er jo en utrygg fase av svangerskapet for oss alle og ingen garantier for noen av oss. Så stem i vei og så krysser vi fingrene for at alle får bli. ❤️
Tusen takk!! ❤️ det er veldig sant, vi får krysse fingrene for alle sammen ❣️

Back
Topp