Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såklart du kan stemme Håper å se deg på terminlista vår om ikke lenge!Fikk denne i dag og bare sitter og håååper på at den blir sterkere og at jeg da får joine dere i mai-gruppa (9dpo i dag).
Kan jeg få stemme jeg også selvom jeg ikke har en sikker test enda?
Vis vedlegget 414592
Takk!! Håper det!!! Kommer fra februargruppa etter MA i juli så hadde vært så godt om den sitter nå!Såklart du kan stemme Håper å se deg på terminlista vår om ikke lenge!
Åååh, som jeg håper du joiner her inne!!Fikk denne i dag og bare sitter og håååper på at den blir sterkere og at jeg da får joine dere i mai-gruppa (9dpo i dag).
Kan jeg få stemme jeg også selvom jeg ikke har en sikker test enda?
Vis vedlegget 414592
Jeg krysser fingerene med deg for at denne lille spira blir med helt til mai!Takk!! Håper det!!! Kommer fra februargruppa etter MA i juli så hadde vært så godt om den sitter nå!
Maispirene synes jeg var fint! Får meg til å tenke på liljekonvaller og humler i ei blomstereng
Så koselig!! Jeg også godt å gå sammen inn i ny gruppe! Hvordan går det med deg nå?Åååh, som jeg håper du joiner her inne!!
Ikke sant!! Våren er fantastisk! Alt spirer og gror, også de små spirene i magen det er nesten noe poetisk ved det hihiJeg krysser fingerene med deg for at denne lille spira blir med helt til mai!
Maispirene er min favoritt også. Gode assosiasjoner og tenker automatisk på våren og alt som plutselig titter opp fra marken. Spirer og blader som kommer. Er såå glad i våren!
Tusen takk!! det er veldig sant, vi får krysse fingrene for alle sammenVelkommen skal du være. Her er alle velkommen uansett hvor sikker eller usikker man er. Det er jo en utrygg fase av svangerskapet for oss alle og ingen garantier for noen av oss. Så stem i vei og så krysser vi fingrene for at alle får bli.