Siste mann og siste håp?

Huff har kvalmen begynt? Slitsomt... Jeg merker at de dagene jeg har fått dårligere søvn så er jeg mye mer kvalm :s håper ikke det blir så ille med kvalmen :)

Jepp. Verst i går kveld og i dag tidlig. I dag har jeg vært spyferdig til midt på dagen. Så helt fin etterpå.
 
Jepp. Verst i går kveld og i dag tidlig. I dag har jeg vært spyferdig til midt på dagen. Så helt fin etterpå.
Huff det er så slitsomt <3 kvalmen startet rundt slutten av uke 6 begynnelsen av uke 7. Har hatt noen deilige dager med mindre kvalme, helt nydelig :)
 
Huff det er så slitsomt <3 kvalmen startet rundt slutten av uke 6 begynnelsen av uke 7. Har hatt noen deilige dager med mindre kvalme, helt nydelig :)

Håper det er over for din del! :)
Deilig med kvalmefri og normale dager!
 
5+4

Symptomer: veldig rar kvalme på formiddagen. Ikke sånn kvalme jeg pleier ha. Mer at jeg fikk sånne plutselig kvalmeanfall der jeg følte jeg var helt spyferdig. Sultkvalmen. Hjalp ikke å spise. Minner stygt om mitt andre svangerskap! :( Kjente jeg fikk litt panikk, og flashback. Fikk ikke det i de to forrige svangerskapene der jeg mistet. Da fikk jeg kun vanlig kvalme.

Når kvalmen gav seg var jeg helt fin helt til kvelden. Da ble jeg bare litt småuggen. Så fin ettermiddag.
 
5+5

Symptomer: Tilbake til vanlig kvalme :) Foretrekker den en god gang! Kommer og går, så er heldig. Ikke sånn 24/7 som det har vært i tidligere svangerskap. Hviler en del når jeg er dårlig. Det hjelper. Og når jeg er god kan jeg stort sett leve som normalt. Er absolutt fornøyd så langt!
Ellers vokser brystene :)

Ukens høydepunkt: TUL på torsdag!
 
5+6 (i går)

Kvalm på morning, fin midt på dagen en liten stund, kvalm igjen på ettermiddag og kveld. Spesielt dårlig på kvelden og natten.

Jobbet redusert. Har frem til nå jobbet fullt.
 
6

Som i går, men en forskjell: luktesansen har begynt å komme! Var med eksmannen min i dag og den parfymen jeg vanligvis synes er så god var helt pyton! Måtte puste med munnen, ville ikke si noe om at jeg er gravid. Og plutselig har den nye mannen min fått merkbar ånde :p
 
6+1 (i går)

Kvalmen kommer og går. Men ikke så ille.

Var på TUL og fikk se hjertet banke <3 Endelig kan jeg slappe av og bare nyte det!!!!
Skal tilbake etter uke 13 for å se om vi kan se kjønn :D
 
6+2

Kvalmen kommer og går. Mer kvalm enn i går, men fungerer noenlunde på ettermiddagen. Litt mensmurringer.

I dag reiser vi bort for helgen. Håper formen holder seg :) Siste reise i år. Skal bli godt med en pause. Selv om det selvsagt er gøy.
 
6+1 (i går)

Kvalmen kommer og går. Men ikke så ille.

Var på TUL og fikk se hjertet banke <3 Endelig kan jeg slappe av og bare nyte det!!!!
Skal tilbake etter uke 13 for å se om vi kan se kjønn :D

Åååå så koselig med et bankende hjerte :)
 
6+3

Symptomer: fortsatt kvalme som er der store deler av dagen. Drikker masse vann, for av en eller annen grunn er det kjempegodt. Jeg som ikke pleier drikke når jeg er gravid. Begynt å få forstoppelse. Hjelper ikke på kvalmen akkurat. Men sånn er det nå.

Ikke verdens beste tid å reise på. Er glad jeg ikke skal reise mer på en laang stund etter helgen. At jeg kan slappe av og tenke på jul :)
 
6+4 og 6+5

Kvalm mer eller mindre hele dagen. Føler meg helt ødelagt. Ligger hele dagen. Håper det letter litt snart!
 
6+6 (i går)

Kvalm. Letter litt ut på dagen. Kvalm igjen på kvelden.

Men tross alt bedre enn dagen før.
Er nå sykemeldt 100%
Håper det ikke vedvarer
 
7 (i går)

Kvalm. Liten periode lettere på kvelden.
 
7+1

Forferdelig natt. Dårlig til ut på ettermiddagen. Noe bedre periode da :) Litt lei meg i perioder, men alt går over med litt trøst. Blir litt redd av og til som følge av tidligere svangerskap, selv om jeg er langt i fra så syk som tidligere.
 
7+2

Kvalm hele dagen.

7+3

Kvalm, men mye bedre. Komt meg ut av huset og vært på besøk :)

7+4

Dårligere igjen
 
7+5

Kvalmen noe bedre. Vært noen få timer på jobb, men ble veldig kvalm av det. Bedre på kvelden igjen.

7+6

Kvaaaalm hele dagen. Sengeliggende.
Håper det blir bra snart :(
 
Kjenner jeg holder på å bli gal! Selv om jeg ikke er i nærheten av forrige svangerskap er jeg så lei av å vær dårlig. Hadde jeg fått noe pause ila dagen, men selv de bedre periodene er preget av kvalme. Jeg våkner om nettene av kvalme, og er dårlig 24 timer i døgnet! Jeg er så drit lei! Og det bare etter noen uker! Terskelen min er blitt veldig lav når det gjelder å bli lei etter å ha hatt flere svangerskap med x antall mnd med kvalme og intravenøs næring.
 
Back
Topp