Ja!! Sist holdt jeg på i mange dager med veldig høy LH før det stoppet opp, og så gikk det enda noen dager før det skøyt til topps igjen. Da var det 2 døgn med peak.. Og de sykeste el-smertene.Oj, shit for en lang peak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! Sist holdt jeg på i mange dager med veldig høy LH før det stoppet opp, og så gikk det enda noen dager før det skøyt til topps igjen. Da var det 2 døgn med peak.. Og de sykeste el-smertene.Oj, shit for en lang peak
Var det da du ble gravid?Ja!! Sist holdt jeg på i mange dager med veldig høy LH før det stoppet opp, og så gikk det enda noen dager før det skøyt til topps igjen. Da var det 2 døgn med peak.. Og de sykeste el-smertene.
JaVar det da du ble gravid?
Eggløsning var en uke forsinketLover bra for denne ppen daJaEggløsning var en uke forsinket
Håper jo detLover bra for denne ppen da

Hurra - endelig!!

Ja, det må være et godt eggHurra - endelig!!![]()
CD 26 altså - har modna frem gullegget nå!![]()

Nå skal tempen skyte i været fremover så lenge som du har ruga på gulleggetEn del stikk og murring nå. LH test har sunket mer. Venter bare på tempen imorgen som må litt opp.
Har også litt ømme pupper!
Vis vedlegget 467861

Hehe, det bør detNå skal tempen skyte i været fremover så lenge som du har ruga på gullegget![]()

Yes! Jeg merker og ofte «lav» stigning eller stigning innenfor de forrige punktene første dagen, så det der ser bra ut1 DPO:
Våger meg til å hoppe over i dpo-land. Tempen steg idag
Vis vedlegget 467912
Symptomer:
- Ømme pupper
Kan tenke meg det er deilig med DPO land nå 
Så bra du synes det! Det er utrolig deiligYes! Jeg merker og ofte «lav» stigning eller stigning innenfor de forrige punktene første dagen, så det der ser bra utKan tenke meg det er deilig med DPO land nå
![]()

Yeeey!!!Hurra for DPO-land![]()
Haha, tenkt litt mye på eggløsning ja?!2 dpo:
Inatt drømte jeg om FF, at jeg fikk opp markør for eggløsningSnakk om å være investert!
Vis vedlegget 467999

Blir altoppslukende, til og med i underbevisstheten2 dpo:
Inatt drømte jeg om FF, at jeg fikk opp markør for eggløsningSnakk om å være investert!
Vis vedlegget 467999
Har hatt et par drømmer om FF grafen jeg også 
Helt syktHaha, tenkt litt mye på eggløsning ja?!![]()