Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for kryssingKrysser fingrene for streker om en liten uke![]()

Har inntrykk av at veldig mange får en vellykket graviditet etter å ha mistet, håper sånn for deg4 dpo:
Fine dager i denne delen av syklusen. Mye håp og tro ute og går
Har en del stikninger i livmor. Og svake murringer av og på. De ømme puppene har jeg fremdeles. Første test ryker på fredag når jeg er 7 dpo.
Symptomer:
- Stikk
- Murringer
- Ømme pupper
Gleder meg til å følge med på testing! Jeg er bare 1 dpo så kommer litt bak deg 
Ja, det er visst noe i det. Først hadde jeg jo kjemisk, og nå spontanabort. Håper virkelig det holder på tredjeHar inntrykk av at veldig mange får en vellykket graviditet etter å ha mistet, håper sånn for degGleder meg til å følge med på testing! Jeg er bare 1 dpo så kommer litt bak deg
![]()
Syklusen før jeg ble gravid med minstemann så hadde jeg også en SA. Krysser alt!
Go guuurl

Krysser alt for deg jeg også!Ja, det er visst noe i det. Først hadde jeg jo kjemisk, og nå spontanabort. Håper virkelig det holder på tredjeSyklusen før jeg ble gravid med minstemann så hadde jeg også en SA. Krysser alt!
Spennende med deg hakk i hæl! Det er godt å komme seg til dpo dagene. Syns vi begge kan hoppe inn i termingruppe snart![]()
Ja enig, nå synes jeg vi skal hoppe inn i en termingruppe og bli der! 
Hehe, det er utfordrende å få lagt litt når man er på en slik ferieKrysser alt for deg jeg også!
Ja godt å komme på denne siden av EL! Spesielt denne gangen, for aksjeleggingen var visst ikke så enkel å få gjennomført på ferie med storfamilien. Gikk såvidtJa enig, nå synes jeg vi skal hoppe inn i en termingruppe og bli der!
![]()
Godt jobbet!Det blir spennende!5 dpo:
Allerede onsdag! Blir testebonanza i helgen
Vis vedlegget 468286
Symptomer:
- Hodepine
- Svake murringer

5 dpo:
Allerede onsdag! Blir testebonanza i helgen
Vis vedlegget 468286
Symptomer:
- Hodepine