Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Happy humping!Ja, nå kan den ikke være så langt unna! Her skal det humpes hele helgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy humping!Ja, nå kan den ikke være så langt unna! Her skal det humpes hele helgen![]()
Like lavt..Hvordan er LH nivået nå?

Sjokoladen er viktig for lykkenSyklusdag 22:
Verdens lengste syklus, kjennes det ut som iallefall
En del EL-slim idag. Tempen har gått litt ned. Helvete, jeg er lei av å vente.
Ellers!! Så er jeg veldig fornøyd med kostholdet for tiden. Har kuttet sukker og mye korn og hvete. Er ikke helt nazi, men litt streng. Det går utrolig bra, og energinivået kom seg fort. Er altfor glad i sjokolade om helgen. Så den kommer jeg ikke til å slutte med. Den gjør meg hakket lykkeligere
Vis vedlegget 467532

PlutseligSjokoladen er viktig for lykken![]()
Blir utålmodig når det tar så lang tid å komme igang igjen…! Men ingenting annet å gjøre enn å holde ut så plutselig er du tilbake i ny PP som nå må være terminspiren![]()

Ja, veldig kjedelig. Alltid lov å håpe siden det nå er bedre tegnHåper eggløsning kommer snart og at el-slim og temp-dropp betyr at det snart gjør seg klar til å slippe. Utrolig kjedelig med sånbe lange sykkuser der man blir gående å vente og vente.
Det begynner å bli for dumtHjelpes så treg EL
Men den kommer vel ! Slim er jo bra tegn, så nå må den nå være like rundt hjørnet.
Har litt mer troen nå når det er kommet skikkelig slim. Krysser alt!!Rart hvor glad man blir for å se slim i trusaDet begynner å bli for dumtHar litt mer troen nå når det er kommet skikkelig slim. Krysser alt!!

Hahah! Ja, sant?Rart hvor glad man blir for å se slim i trusa![]()

Den som venter på noe godt…?Inne og noterer eggløsningssmerter. Jeg er så glad! Nå MÅ det vel skje noe snart?!
Kan ha disse smertene i et par dager i forkant kanskje, men det lover bra at de er her i det minste![]()
Gode tegn så må skje veldig snart nå!!Håper håper!!!Den som venter på noe godt…?Gode tegn så må skje veldig snart nå!!
Nå smeller det hver øyeblikk, gullegget slipper!!! Jeg sa mandag/tirsdag .. Masse babystøv sendes din veiSyklusdag 22:
Verdens lengste syklus, kjennes det ut som iallefall
En del EL-slim idag. Tempen har gått litt ned. Helvete, jeg er lei av å vente.
Ellers!! Så er jeg veldig fornøyd med kostholdet for tiden. Har kuttet sukker og mye korn og hvete. Er ikke helt nazi, men litt streng. Det går utrolig bra, og energinivået kom seg fort. Er altfor glad i sjokolade om helgen. Så den kommer jeg ikke til å slutte med. Den gjør meg hakket lykkeligere
Vis vedlegget 467532

Ohh det lover veldig bra. Gullegget og kroppen som trengte litt ekstra godgjøringInne og noterer eggløsningssmerter. Jeg er så glad! Nå MÅ det vel skje noe snart?!
Kan ha disse smertene i et par dager i forkant kanskje, men det lover bra at de er her i det minste![]()
Det sa duNå smeller det hver øyeblikk, gullegget slipper!!! Jeg sa mandag/tirsdag .. Masse babystøv sendes din vei![]()
Takk!!Det kan se ut som detOhh det lover veldig bra. Gullegget og kroppen som trengte litt ekstra godgjøring