Siste leieboer

Syklusdag 21:

Eggløsning lar fortsatt vente på seg. Ser at kroppen prøver å bygge opp til den. Litt sterkere nå på morgen/formiddag. Kanskje det er håp for at den dukker opp ila et par dager, da jeg har mer el-slim idag.

IMG_0043.jpeg

Syklusdag 22:

Verdens lengste syklus, kjennes det ut som iallefall :hilarious:
En del EL-slim idag. Tempen har gått litt ned. Helvete, jeg er lei av å vente.

Ellers!! Så er jeg veldig fornøyd med kostholdet for tiden. Har kuttet sukker og mye korn og hvete. Er ikke helt nazi, men litt streng. Det går utrolig bra, og energinivået kom seg fort. Er altfor glad i sjokolade om helgen. Så den kommer jeg ikke til å slutte med. Den gjør meg hakket lykkeligere:hello2

IMG_0046.jpeg

Syklusdag 22:

Ellers!! Så er jeg veldig fornøyd med kostholdet for tiden. Har kuttet sukker og mye korn og hvete. Er ikke helt nazi, men litt streng. Det går utrolig bra, og energinivået kom seg fort. Er altfor glad i sjokolade om helgen. Så den kommer jeg ikke til å slutte med. Den gjør meg hakket lykkeligere:hello2

Vis vedlegget 467532
Sjokoladen er viktig for lykken :smiley-angelic003 :Heartpink

Blir utålmodig når det tar så lang tid å komme igang igjen…! Men ingenting annet å gjøre enn å holde ut så plutselig er du tilbake i ny PP som nå må være terminspiren :love7:Heartbigred

Håper eggløsning kommer snart og at el-slim og temp-dropp betyr at det snart gjør seg klar til å slippe. Utrolig kjedelig med sånbe lange sykkuser der man blir gående å vente og vente.

Håper eggløsning kommer snart og at el-slim og temp-dropp betyr at det snart gjør seg klar til å slippe. Utrolig kjedelig med sånbe lange sykkuser der man blir gående å vente og vente.
Ja, veldig kjedelig. Alltid lov å håpe siden det nå er bedre tegn

Hjelpes så treg EL :p
Men den kommer vel ! Slim er jo bra tegn, så nå må den nå være like rundt hjørnet.

Inne og noterer eggløsningssmerter. Jeg er så glad! Nå MÅ det vel skje noe snart?!
Kan ha disse smertene i et par dager i forkant kanskje, men det lover bra at de er her i det minste:smiley-angelic001
Den som venter på noe godt…? :joyful: Gode tegn så må skje veldig snart nå!!

Syklusdag 22:

Vis vedlegget 467532
Nå smeller det hver øyeblikk, gullegget slipper!!! Jeg sa mandag/tirsdag .. Masse babystøv sendes din vei :love017

Last edited:
Back
Topp