Siste leieboer

940 i hcg igår. Da er det bekreftet.
Blør jevnt over idag. Imorges splashet det i toalettet da jeg løp på do.
Tror og håper det er raskt over. Er glad i kroppen min sånn sett.

Idag har vært en fin dag til tross. Vi har vært på byvandring i Bergen. Så har gått mye. Utrolig hva man klarer, selv når man spontanaborterer. Pakket med meg bind og solbriller, og var innom toaletter 4 ganger.
Vi har spist is, vært på Akvariet, og gått hele byen frem og tilbake. Skikkelig sommerdag :happy:

Ser frem til nye dager med el-testing. Og temping, ikke minst! Bestiller meg temp med 2 desimaler. Kommer meg fort opp på hesten igjen, og er så ufattelig takknemlig for at jeg faktisk kan bli gravid. Det tar jeg ikke for gitt. Derfor går dette helt fint.
Ååå var både fryktelig trist å høre, men samtidig styrkende å lese nå hvordan siste uken har vært for deg. Så heldig du er som har så støttende partner og veldig beundringsverdig å se hvordan du kan kjenne på takknemlighet selv oppi dette :shy: Nå tenker jeg kroppen er drilla og klar for terminspiren next :Heartred Ønsker deg masse lykke til

Ååå var både fryktelig trist å høre, men samtidig styrkende å lese nå hvordan siste uken har vært for deg. Så heldig du er som har så støttende partner og veldig beundringsverdig å se hvordan du kan kjenne på takknemlighet selv oppi dette :shy: Nå tenker jeg kroppen er drilla og klar for terminspiren next :Heartred Ønsker deg masse lykke til
Ja, føler meg heldig:love7 Takk, ja nå må kroppen være i slag til terminspire:hello2

Trist å lese om hvordan det gikk. Krysser fingrene for at den sitter hele veien neste gang :Heartred

Blødningsdag 4.
Blør litt mindre idag. Tok en test for å se om den er blitt svakere. Bittelitt bare siden mandag. Noen som vet hvor lenge den viser så sterkt som dette? Vet det tar litt tid, men tenkte kanskje den skulle være svakere. HCG i urin er ikke samme som HCG i blodet, det vet jeg. Igår var det ganske vondt i magen, idag er jeg helt fin.

IMG_9867.jpeg

Blødningsdag 4.
Blør litt mindre idag. Tok en test for å se om den er blitt svakere. Bittelitt bare siden mandag. Noen som vet hvor lenge den viser så sterkt som dette? Vet det tar litt tid, men tenkte kanskje den skulle være svakere. HCG i urin er ikke samme som HCG i blodet, det vet jeg. Igår var det ganske vondt i magen, idag er jeg helt fin.

Vis vedlegget 466079
Jeg kan jo bare vise til mine, jeg hadde jo operasjon for å fjerne foster og eggleder. Da forsvinner nok hcg kanskje litt fortere?
De to forskjellige testene på venstre side av bildene var to dager etter operasjonen, de til høyre fire dager etter operasjonen. Det kan jo ta litt tid dessverre, er det ikke noe med at hvis man fortsatt har positiv fire uker etter sa, så burde man kontakte sykehuset? ❤️
Usikker, men kan visst ta litt tid :smiley-angry017 ❤️❤️

Vedlegg

• Screenshot_20250731-115148.png
    Screenshot_20250731-115148.png
    863,1 KB · Visninger: 32
  • Screenshot_20250731-115156.png
    Screenshot_20250731-115156.png
    927,5 KB · Visninger: 30
Blødningsdag 4.

Vis vedlegget 466079
Her er mine. Begynte å spotte 15.april og hadde det meste av blødningene 18. Gikk ganske fort nedover etter det. Men det kommer vel an på utgangspunktet man hadde også vil jeg tro

IMG_8051.jpeg

Jeg kan jo bare vise til mine, jeg hadde jo operasjon for å fjerne foster og eggleder. Da forsvinner nok hcg kanskje litt fortere?
De to forskjellige testene på venstre side av bildene var to dager etter operasjonen, de til høyre fire dager etter operasjonen. Det kan jo ta litt tid dessverre, er det ikke noe med at hvis man fortsatt har positiv fire uker etter sa, så burde man kontakte sykehuset? ❤️
Usikker, men kan visst ta litt tid :smiley-angry017 ❤️❤️
Kanskje det blir litt annerledes da, ja. Jo, det har jeg fått med meg, at man bør ta kontakt etter 4 uker og fortsatt positiv test. Ser etter sist jeg mistet at jeg blødde mye i 3 dager og så avtok det med spotting i 3 dager. Men husker ikke hvordan testene var.
Kjenner meg nok veldig utålmodig, og vil få det ferdig.

Kanskje det blir litt annerledes da, ja. Jo, det har jeg fått med meg, at man bør ta kontakt etter 4 uker og fortsatt positiv test. Ser etter sist jeg mistet at jeg blødde mye i 3 dager og så avtok det med spotting i 3 dager. Men husker ikke hvordan testene var.
Kjenner meg nok veldig utålmodig, og vil få det ferdig.
Fullt forståelig, man vil bare videre ❤️

Blødningsdag 4.

Vis vedlegget 466079
Kan henge lenge igjen i urinen :dead: men er nå på vei ned!

Testen har halvert seg i styrke siden igår. Idag bare spotter jeg.
Har fylt opp lageret med el-tester og graviditetstester. Synes det er veldig deilig å være klar igjen. Har også fått termometer som skal brukes imorgen tidlig. Alle sånne gleder som dette er utrolig godt!

IMG_9890.jpeg

Har fylt opp lageret med el-tester og graviditetstester. Synes det er veldig deilig å være klar igjen. Har også fått termometer som skal brukes imorgen tidlig. Alle sånne gleder som dette er utrolig godt!

Vis vedlegget 466156
Nå er den nok snart svak nok til at kroppen kan starte nye eventyr ❤️ Måtte terminspiren sitte nå ❤️

Vis vedlegget 466156
Blir bra å starte på an igjen ! Meg og deg i mai gruppa? :smiley-angelic003 :Heartred

Snart :hello2 Takk, håper det. Hvordan går det hos deg?
Håper for deg ❤️ Her går det fint. Fin UL for en uke siden, tenkte prøve doppler i dag (og evt senere i helga om jeg ikke finner i kveld). Er rundt denne tiden jeg pleier finne det :)

Back
Topp