940 i hcg igår. Da er det bekreftet.
Blør jevnt over idag. Imorges splashet det i toalettet da jeg løp på do.
Tror og håper det er raskt over. Er glad i kroppen min sånn sett.
Idag har vært en fin dag til tross. Vi har vært på byvandring i Bergen. Så har gått mye. Utrolig hva man klarer, selv når man spontanaborterer. Pakket med meg bind og solbriller, og var innom toaletter 4 ganger.
Vi har spist is, vært på Akvariet, og gått hele byen frem og tilbake. Skikkelig sommerdag
Ser frem til nye dager med el-testing. Og temping, ikke minst! Bestiller meg temp med 2 desimaler. Kommer meg fort opp på hesten igjen, og er så ufattelig takknemlig for at jeg faktisk kan bli gravid. Det tar jeg ikke for gitt. Derfor går dette helt fint.
Blør jevnt over idag. Imorges splashet det i toalettet da jeg løp på do.
Tror og håper det er raskt over. Er glad i kroppen min sånn sett.
Idag har vært en fin dag til tross. Vi har vært på byvandring i Bergen. Så har gått mye. Utrolig hva man klarer, selv når man spontanaborterer. Pakket med meg bind og solbriller, og var innom toaletter 4 ganger.
Vi har spist is, vært på Akvariet, og gått hele byen frem og tilbake. Skikkelig sommerdag

Ser frem til nye dager med el-testing. Og temping, ikke minst! Bestiller meg temp med 2 desimaler. Kommer meg fort opp på hesten igjen, og er så ufattelig takknemlig for at jeg faktisk kan bli gravid. Det tar jeg ikke for gitt. Derfor går dette helt fint.
Har lurt på hvordan det har gått med deg idag. Beundringsverdig at du ser frem til neste PP, og at du kan være glad i kroppen din som ordner opp, det skal jeg ta med meg hvis jeg mister igjen også. Forstår nå at spontanabort er dessverre en del av «gamet», hvis man kan si det på en så banal måte (men trist uansett!). Fint å høre at dere har hatt en fin dag tross alt, i verdens vakreste by 

Gråter en tåre senere, tenker jeg.