Siste leieboer

:Heartpink Så spennende med temp og skimtestreker på tester, håper masse for deg :love017 Og unnskyld for å påvirke stresset også, er bare så spent for deg :angelic::Heartpink
Ånei! Det gjør ikke du eller noen andre! Dere er gode støttespillere, er veldig glad for å ha heiagjeng her inne:hello2:Heartred Stress klarer jeg fint å lage selv.
Nå blir det ikke noe test før senere idag. Og da blir det MS sine. Har gått tom for BP. Og nå tenkte jeg å la det gå en del timer før det blir tatt neste test.

Ånei! Det gjør ikke du eller noen andre! Dere er gode støttespillere, er veldig glad for å ha heiagjeng her inne:hello2:Heartred Stress klarer jeg fint å lage selv.
Nå blir det ikke noe test før senere idag. Og da blir det MS sine. Har gått tom for BP. Og nå tenkte jeg å la det gå en del timer før det blir tatt neste test.
Bare obs, MS er trege for tiden. Jeg har både -61 og -11, og synes ingen var noe bedre enn den andre :/

Gleder meg til å se testen uansett..!

Bare obs, MS er trege for tiden. Jeg har både -61 og -11, og synes ingen var noe bedre enn den andre :/

Gleder meg til å se testen uansett..!
Takk! Har sett det rundt omkring..
Har egentlig ikke lyst å teste, tror ikke det blir noe mer enn de svake som er. Sånn som sist. Men har litt håp fremdeles likevel :happy:

Så bra! Ja litt stress blir det jo alltid i prøve og testeperiodene :Heartpink Ha en super dag :happy093

Takk! Har sett det rundt omkring..
Har egentlig ikke lyst å teste, tror ikke det blir noe mer enn de svake som er. Sånn som sist. Men har litt håp fremdeles likevel :happy:
Jeg håper for deg, hadde vært trivelig å fått deg med inn i mars :)

Vedlegg

• IMG_7392.jpeg
    IMG_7392.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 46
Babystrek :love7 :binkybaby :cool05:dance008:dance011:gen014:talk017:Heartblue:Heartpink

Back
Topp