Siste leieboer

Dere er skjønne :Heartred
Ble ikke stort klokere på denne. Kan forsåvidt se noe her også. Men ikke noe sterkere iallefall.

IMG_9367.jpeg

Her er ett til bilde. Og neste av nyeste øverst og den fra imorges nederst.

IMG_9377.jpegIMG_9380.jpeg

Legger til symptomer for idag 9 dpo:

- Vonde menssmerter
- Ekstremt oppblåst
- Mye gul utflod

Legger til symptomer for idag 9 dpo:

- Vonde menssmerter
- Ekstremt oppblåst
- Mye gul utflod
Men på 9dpo til meg så var det litt sånn.. strek på noen og ingen strek på andre, og om hverandre. Liksom. Kun strek på wondfo på ene testingen, så kun bp osv.
Litt forskjellig fra test til test ❤️ også tester du jo ikke med tidligtester, så da er det ikke så rart - vi satser på tydeligere strek ila kvelden!! :)

Men på 9dpo til meg så var det litt sånn.. strek på noen og ingen strek på andre, og om hverandre. Liksom. Kun strek på wondfo på ene testingen, så kun bp osv.
Litt forskjellig fra test til test ❤️ også tester du jo ikke med tidligtester, så da er det ikke så rart - vi satser på tydeligere strek ila kvelden!! :)
Jada, det er jo ganske frem og tilbake helt i starten og med bare nesten usynlige streker :happy: Vi ser ikveld!

Ohh, ja. Nye tester??

10 dpo:

Tempen går oppover. Den var jo nede noen dager.
IMG_9417.jpeg

Helgen har vært veldig travel. Har nesten ikke hatt tid til å obsesse over tester :hilarious:
Egentlig veldig deilig. Jeg blir vel kanskje litt mer påvirket og stresset av testene enn jeg liker å innrømme. Selv om jeg ikke klarer å la vær, for det ER jo spennende!

Last edited:
10 dpo:

Tempen går oppover. Den var jo nede noen dager.
Vis vedlegget 464477

Helgen har vært veldig travel. Har nesten ikke hatt tid til å obsesse over tester :hilarious:
Egentlig veldig deilig. Jeg blir vel kanskje litt mer påvirket og stresset av testene enn jeg liker å innrømme. Selv om jeg ikke klarer å la vær, for det ER jo spennende!
Så spennende med temp og skimtestreker på tester, håper masse for deg :love017 Og unnskyld for å påvirke stresset også, er bare så spent for deg :angelic::Heartpink

Back
Topp