Siste leieboer

14 dpo(?):

Strålende humør! Mye pga det er helg, så klart. Har blitt litt forkjøla, ellers er formen grei sånn mtp symptomer. Har noen svake mensmurringer. Har sett litt over statistikken på syklusene mine. Er godt mulig jeg ikke er så mange dpo som jeg har tenkt. Men men, det får dagene avsløre etterhvert. Kjenner en ro over meg, slik jeg gjør når det nærmer seg mensen. Da er liksom all ventingen forbi, og man kan se frem mot ny syklus. God helg :)

15 dpo(?):

Igår og idag brukte jeg Makesure vanlig. Og det er skygger på de. Tror det merket har tapt seg veldig på troverdigheten. Før var det aldri en antydning verken før eller etter med mindre jeg var gravid. Den fra igår hadde etter den var tørket en tynn strek som er rosa.

Ellers! Deilig vær og deilig helg. Formen er god, har den vanlige murringen min pluss litt stikk. Idag blir det biff på menyen, og noe god dessert. Det er luksus i en helt vanlig helg.

15 dpo(?):

Igår og idag brukte jeg Makesure vanlig. Og det er skygger på de. Tror det merket har tapt seg veldig på troverdigheten. Før var det aldri en antydning verken før eller etter med mindre jeg var gravid. Den fra igår hadde etter den var tørket en tynn strek som er rosa.

Ellers! Deilig vær og deilig helg. Formen er god, har den vanlige murringen min pluss litt stikk. Idag blir det biff på menyen, og noe god dessert. Det er luksus i en helt vanlig helg.

Hm,
Jeg har faktisk aldri opplevd antydning til skygge/strek på MS. Det sies jo at falsk positiv er en særdeles sjelden vare. Får man disse strekene fordi kroppen faktisk produserer hcg eller er det testene det er noe feil med. Uansett, krysser fingrene. Godt med biff.
Jeg derimot ble servert pasta med Toro tomtsaus og tunfisk i gelé i dag :laughing002 :grumpy:

Hm,
Jeg har faktisk aldri opplevd antydning til skygge/strek på MS. Det sies jo at falsk positiv er en særdeles sjelden vare. Får man disse strekene fordi kroppen faktisk produserer hcg eller er det testene det er noe feil med. Uansett, krysser fingrene. Godt med biff.
Jeg derimot ble servert pasta med Toro tomtsaus og tunfisk i gelé i dag :laughing002 :grumpy:
Har fått flere i det siste som viser en svak strek før tiden er ute, dessverre. De har blitt helt blanke etter tiden. Men har kun hatt denne ene som viser etterpå.
Ikke lett å vite hva som gjør det. Før så hadde jeg kun noe på testen om jeg faktisk var gravid. Så det er jo litt kjipt med disse strekene. Jeg kunne jo bare latt være å teste tidlig, da :hilarious: Nope!! Men blir ikke lei meg da, heldigvis. Plutselig en dag så får jeg en strek det ikke er tvil om.

Hehe, ble nå mat på deg iallefall:joyful: Kanskje det ble noe digg dessert?

Har fått flere i det siste som viser en svak strek før tiden er ute, dessverre. De har blitt helt blanke etter tiden. Men har kun hatt denne ene som viser etterpå.
Ikke lett å vite hva som gjør det. Før så hadde jeg kun noe på testen om jeg faktisk var gravid. Så det er jo litt kjipt med disse strekene. Jeg kunne jo bare latt være å teste tidlig, da :hilarious: Nope!! Men blir ikke lei meg da, heldigvis. Plutselig en dag så får jeg en strek det ikke er tvil om.

Hehe, ble nå mat på deg iallefall:joyful: Kanskje det ble noe digg dessert?
Make sure burde bytte navn til unsure :smiley-angry007

Ja, men det er ikke moro. Jeg har to pakker med babyplan og en pakke med MS tester som bare venter på å bli åpnet. :smiley-angelic003

Spiste vannmelon hjemme. Tok ikke sjansen der vi var. Skal jeg spise dessert så må den være verdt kaloriene sine. :laughing002

Make sure burde bytte navn til unsure :smiley-angry007

Ja, men det er ikke moro. Jeg har to pakker med babyplan og en pakke med MS tester som bare venter på å bli åpnet. :smiley-angelic003

Spiste vannmelon hjemme. Tok ikke sjansen der vi var. Skal jeg spise dessert så må den være verdt kaloriene sine. :laughing002
Haha! Ja, de burde endret det navnet!
Deilig å vite at testene ligger å venter på å bli brukt :joyful:

Vannmelon er digg! Her ble det masse smågodt og god film. Min tur å sove litt lenger imorgen. Så sitter litt til våken og spiser. Ny test imorgen. Kanskje det blir litt action med de gode testene?

16 dpo (selv om det sikkert ikke stemmer):

Igår kveld hadde jeg noe skikkelig stølhet i livmor et par timer. Idag ingenting. Negativ test på morgenen. Har ikke gått få tester denne syklusen, for å si det mildt :hilarious:
Hadde meg et fint klikk imorges på mannen for egentlig ingen grunn. Han er heldigvis verdens mest tålmodige mann, så han bare lar meg gå det av meg og så blir det en kos og så er alt vanlig igjen. Så hormonene mine funker akkurat som de skal iallefall:cool:

Tok flere tester igår, bare fordi jeg skimtet noe på den første. Legger ved bilde. De 2 øverste er fra idag, resten fra igår. Den i midten ca er jo en ganske tydelig strek på. Den så jeg godt, men ble sterkere lenge etter tiden.

Har jo fått en del streker i det siste som ikke har blitt noe mer. Så tar dette med en klype salt, og et lite håp om at det setter mensen igang :hilarious:
Vis vedlegget 461799 IMG_8718.jpeg

Vedlegg

• IMG_8716.jpeg
    IMG_8716.jpeg
    590,3 KB · Visninger: 67
Last edited:
Ekstremt emosjonell idag. Først hadde jeg et mini sammenbrudd tidlig imorges, deretter klarte jeg å starte å gråte i bilen igjen på vei til butikken fordi det kom en sang som minner meg om da eldste var nyfødt :joyful: :Heartred Er det mulig:hilarious: ellers ingen typiske menssmerter enda, de er fraværende enn så lenge.

Her er en test jeg tok nå klokken 12 (øverst), og den med tydelig strek fra igår nederst. Om ikke annet så blir det litt mer spenning ikveld/imorgen!IMG_8736.jpeg

Ekstremt emosjonell idag. Først hadde jeg et mini sammenbrudd tidlig imorges, deretter klarte jeg å starte å gråte i bilen igjen på vei til butikken fordi det kom en sang som minner meg om da eldste var nyfødt :joyful: :Heartred Er det mulig:hilarious: ellers ingen typiske menssmerter enda, de er fraværende enn så lenge.

Her er en test jeg tok nå klokken 12 (øverst), og den med tydelig strek fra igår nederst. Om ikke annet så blir det litt mer spenning ikveld/imorgen!Vis vedlegget 461819
Er det vanlig eller tidlig? Ser streken!
For en emosjonell berg-og-dal-bane :laughing002 da jeg var gravid sist var jeg tikkende bombe. Måtte streken øke i styrke! :hello2

Er det vanlig eller tidlig? Ser streken!
For en emosjonell berg-og-dal-bane :laughing002 da jeg var gravid sist var jeg tikkende bombe. Måtte streken øke i styrke! :hello2
Vanlig! Ja, håper jo ikke det fortsetter slik, uansett hva dette er :hilarious: Det er hvertfall hormoner som har løpt løpsk, det er helt sikkert! Oppdaterer fortløpende:cool:

Den vises godt :smiley-bounce016

Jeg seeeer :gen014 :excited001

Mannen så streken på den første tidligtesten, men tok en til nå ikveld. Litt lik, men litt svakere. Nyeste øverst. Håper den er tydeligere imorgen:bounce

IMG_8760.jpeg

Back
Topp