Hmmmm, kanskje det er alderen??Var på fest i dag. Var sjåfør.
Vanligvis har jeg skikkelig "partyblære", og går sjelden på do, men nå må jeg veldig ofte.
Tror jeg begynte spotte i dag, så da er TR på vei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmmm, kanskje det er alderen??Var på fest i dag. Var sjåfør.
Vanligvis har jeg skikkelig "partyblære", og går sjelden på do, men nå må jeg veldig ofte.
Takk som spør!Hvordan går det med deg nå?
Takk som spør!
Har gitt litt opp. Orker ikke tenke så mye på dette. Har det travelt for tiden, og det er bra!
Hvordan går det med deg?
Å så herlig med en sprellende liten sak!Men du har ikke fått besøk av TR? Da er det enda håp.
Jeg går inn i uke 11 nå. Så et sprellende og livlig liten sak på ultralyd på mandag. Veldig gøy!
Håper det ordner seg for dere.
Å så herlig med en sprellende liten sak!
Mistenker at TR er på vei nå, men er bare på CD 22
Har du OUL den 29?
Det var nok TR, spottet i går, blør i dag. Vi traff bra på aksjene denne måneden. Mulig alle eggene mine er gått ut på dato?
Takk for påminnelsen! Hadde bestemt meg for akupunktur av flere årsaker.Nei, da er det tidlig ultralyd, skal vel være i uke 12+4 ca på den tiden. Gynekologen min mener han ser best da i forhold til misdannelser, væskeansamlinger osv.
Jeg har en god følelse. Så tror det går bra denne gangen.
Har du fått en ordentlig sjekk hos gynekolog i forhold til eggene i det siste? Du kan jo bli gravid, men kanskje du trenger litt hjelp? Kan det være et enkelt lite puff som skal til? Hvis alt ser ok ut er jo det også beroligende.
Jeg har jo hatt god erfaring med akupunktur og fotsone, roet ned kroppen og ble gravid. Men om det var tilfeldig vil jeg jo ikke vite. Er jo veldig belastning med svangerskap som ikke ender opp med baby.
Takk for påminnelsen! Hadde bestemt meg for akupunktur av flere årsaker.
Jeg hadde en undersøkelse hos gynekolog i mai i fjor, han fant ikke noe galt.Verdt et forsøk.
Men jeg hadde nok vurdert sterkt å ta en ordentlig undersøkelse hos gynekolog også siden det har tatt så lang tid siden sa'en din. Legen min ville gjerne henvise meg til det i høst, men vi ventet litt siden det ikke var så veldig hastverk.
Hadde vært så fortjent om du ble gravid igjen.
Jeg hadde en undersøkelse hos gynekolog i mai i fjor, han fant ikke noe galt.
Legen har sendt henvisning til sykehuset her, for å sjekke egg-kvalitet, men jeg har kviet meg for det.