Siste forsøk?

Var på fest i dag. Var sjåfør.
Vanligvis har jeg skikkelig "partyblære", og går sjelden på do, men nå må jeg veldig ofte.
Hmmmm, kanskje det er alderen??
Tror jeg begynte spotte i dag, så da er TR på vei. :(
 
Jeg kartla hvordan det var da jeg ble gravid for to år siden.
Lørdagen skulle jeg drikke et glass vin, men jeg kjente at det var feil. Fra da var jeg sikker på at jeg var gravid. Fredagen etter hadde jeg en liten blødning om morgenen, og tenkte det var tr. Kjøpte inn vin til kvelden, siden vi fikk besøk. Men på kvelden kjente jeg at det var feil å drikke. Dagen etter testet jeg positivt.
Jeg testet positivt på CD 29 eller 30, slik at den blødningen var på 28 eller 29. Kan det ha vært festeblødning så sent?
 
13 dpo i dag, og fremdeles hvite tester.
ImageUploadedByBV Forum1455525648.906079.jpg
 
Nå har jeg bestemt meg for å vente til IKM med å teste mer. Om jeg klarer det...
 
Kremt! Sprakk på første forsøk... Ble en test på morgenen her.

Synes jeg skimter noe
ImageUploadedByBV Forum1455656706.237295.jpg
 
Rosa på papiret i dag. :(
Tror jeg må en tur til gynekolog, for det har vært unormalt mye smerter i livmor denne pp. Trodde jeg var gravid nå.
 
Da var TR på plass. Fortsetter med Wild Yam og grapefruktjuice denne pp.
 
Har hatt det travelt, og ikke rukket å teste etter EL denne pp. Forventer EL i morgen, tok en test nå. Veldig positiv!
ImageUploadedByBV Forum1456645860.814795.jpg
 
Denne pp ble travel. Rakk kun å teste etter EL på søndag, og den var positiv! Ble aksjer søndag morgen, mandag morgen og i dag.
Tenker å begynne på Wild Yam i dag.
 
Takk som spør!
Har gitt litt opp. Orker ikke tenke så mye på dette. Har det travelt for tiden, og det er bra! ;)

Hvordan går det med deg?

Men du har ikke fått besøk av TR? Da er det enda håp.
Jeg går inn i uke 11 nå. Så et sprellende og livlig liten sak på ultralyd på mandag. Veldig gøy!
Håper det ordner seg for dere. :)
 
Men du har ikke fått besøk av TR? Da er det enda håp.
Jeg går inn i uke 11 nå. Så et sprellende og livlig liten sak på ultralyd på mandag. Veldig gøy!
Håper det ordner seg for dere. :)
Å så herlig med en sprellende liten sak!

Mistenker at TR er på vei nå, men er bare på CD 22
 
Å så herlig med en sprellende liten sak!

Mistenker at TR er på vei nå, men er bare på CD 22

Veldig gøy. :) Krysser fingrene for at det ser like bra ut 29.3.

Jeg har som regel hatt eggløsning på det tidspunktet. Litt lange sykluser. Men symptomene på TR og tidlig graviditet er for min del ganske like. Krysser fingrene for deg. Traff dere bra med aksjene?
 
Har du OUL den 29?

Det var nok TR, spottet i går, blør i dag. Vi traff bra på aksjene denne måneden. Mulig alle eggene mine er gått ut på dato?
 
Har du OUL den 29?

Det var nok TR, spottet i går, blør i dag. Vi traff bra på aksjene denne måneden. Mulig alle eggene mine er gått ut på dato?

Nei, da er det tidlig ultralyd, skal vel være i uke 12+4 ca på den tiden. Gynekologen min mener han ser best da i forhold til misdannelser, væskeansamlinger osv.
Jeg har en god følelse. Så tror det går bra denne gangen.

Har du fått en ordentlig sjekk hos gynekolog i forhold til eggene i det siste? Du kan jo bli gravid, men kanskje du trenger litt hjelp? Kan det være et enkelt lite puff som skal til? Hvis alt ser ok ut er jo det også beroligende.

Jeg har jo hatt god erfaring med akupunktur og fotsone, roet ned kroppen og ble gravid. Men om det var tilfeldig vil jeg jo ikke vite. Er jo veldig belastning med svangerskap som ikke ender opp med baby.
 
Nei, da er det tidlig ultralyd, skal vel være i uke 12+4 ca på den tiden. Gynekologen min mener han ser best da i forhold til misdannelser, væskeansamlinger osv.
Jeg har en god følelse. Så tror det går bra denne gangen.

Har du fått en ordentlig sjekk hos gynekolog i forhold til eggene i det siste? Du kan jo bli gravid, men kanskje du trenger litt hjelp? Kan det være et enkelt lite puff som skal til? Hvis alt ser ok ut er jo det også beroligende.

Jeg har jo hatt god erfaring med akupunktur og fotsone, roet ned kroppen og ble gravid. Men om det var tilfeldig vil jeg jo ikke vite. Er jo veldig belastning med svangerskap som ikke ender opp med baby.
Takk for påminnelsen! Hadde bestemt meg for akupunktur av flere årsaker.
 
Takk for påminnelsen! Hadde bestemt meg for akupunktur av flere årsaker.

Verdt et forsøk. :)
Men jeg hadde nok vurdert sterkt å ta en ordentlig undersøkelse hos gynekolog også siden det har tatt så lang tid siden sa'en din. Legen min ville gjerne henvise meg til det i høst, men vi ventet litt siden det ikke var så veldig hastverk.
Hadde vært så fortjent om du ble gravid igjen.
 
Verdt et forsøk. :)
Men jeg hadde nok vurdert sterkt å ta en ordentlig undersøkelse hos gynekolog også siden det har tatt så lang tid siden sa'en din. Legen min ville gjerne henvise meg til det i høst, men vi ventet litt siden det ikke var så veldig hastverk.
Hadde vært så fortjent om du ble gravid igjen.
Jeg hadde en undersøkelse hos gynekolog i mai i fjor, han fant ikke noe galt.
Legen har sendt henvisning til sykehuset her, for å sjekke egg-kvalitet, men jeg har kviet meg for det.
 
Jeg hadde en undersøkelse hos gynekolog i mai i fjor, han fant ikke noe galt.
Legen har sendt henvisning til sykehuset her, for å sjekke egg-kvalitet, men jeg har kviet meg for det.

Det er sikkert litt ubehagelig, men hvis det kan hjelpe deg å bli gravid så er det vel verdt det?
Ellers kunne du vel fått noen hormoner som setter litt ekstra fart på ting?
 
Back
Topp