Siste dag i uke 5

Er så fristende å bestille privat ul for å kunne se at alt er som det skal - men avventer litt til :P

Sjønner det veldi godt :) har bestillt ul i uke 11 å det er jo sykt lenge til :o skulle hatt ul hver dag :p hehe
Har også bestemt oss for å ta en I uke 11, for å få undersøkt nakkefold og nesebein.

Da var det bare å finne ett sted de gjør det som ikke er så helsikes langt unna ;)

Ja da sjønner jeg det :) :) men det får du vell dekket da?
Ikke sikker

Sist fikk jeg beskjed at det ble dekket dersom jeg fikk henvisning til tidlig ul - noe jeg ikke fikk sist. Bare innkalling til oul.

Får se om jeg kan få ordnet med det denne gangen - men hadde uansett tenkt på tidlig ul, så dekker det selv hvis ikke ^-^

Ikke sikker

Sist fikk jeg beskjed at det ble dekket dersom jeg fikk henvisning til tidlig ul - noe jeg ikke fikk sist. Bare innkalling til oul.

Får se om jeg kan få ordnet med det denne gangen - men hadde uansett tenkt på tidlig ul, så dekker det selv hvis ikke ^-^
Ja ville å sjekket uansett :)
Får det heller ikke dekket men klarer ikke vente helt til oul med å se knøttet <3 timen bestillte jeg allerede sist uke hehe :p

Lege har sendt henvisning til tidlig ul pga IVF, er SÅÅÅ spent på når jeg får time :D

Jo men det kan jo ikke bli så lenge til? Når jeg fikk henvisning fra lege sist så tok det litt over 1 uke fra han sendte henvisning til jeg var inne :D
Ahhhh god nyhet! Er bare 5+0 i dag så tenker det er vel greit å vente 2 uker til? Så vi ser noe? Fikk dere se hjertet?

Skal bestille meg i uke 11☺☺ Noen som vet om det er mulig å ta innvendig da? Har hørt at man ser mer på innvendig :-P

Ahhhh god nyhet! Er bare 5+0 i dag så tenker det er vel greit å vente 2 uker til? Så vi ser noe? Fikk dere se hjertet?
Åh ok da tar det kansje litt lengre tid :) jeg var i uke 9 da :) å da fikk jeg se en sprell levende krabat som svømte rundt å rundt å ett hjerte som banka <3
Nå bare angrer jeg på st jeg bestillte ul så seint som uke 11 :p så lenge å vente :p
Dette var da med første mann :P glemte å nevne det ser jeg :o

Sist hadde jeg ul uke 6 (tilfeldig fordi fastlegen hadde et eldre ul-apparat på kontoret), da klarte vi å se en liten klump til og med utvendig! Og han så at hjertet slo <3 Neste hadde jeg ca uke 11/12, både utvendig og innvendig. Så helt klart mest innvendig. En utroooolig opplevelse å dra på ultralyd, gleder meg til min tur!!! Får også tidlig denne gang pga jeg har mistet før, får vite imorgen når det blir :)

Back
Topp