Å er vi heldige så banker knøttet sitt lille hjerte nå <3 <3 det er så herlig å tenke på <3 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjønner det veldi godtEr så fristende å bestille privat ul for å kunne se at alt er som det skal - men avventer litt til![]()
Har også bestemt oss for å ta en I uke 11, for å få undersøkt nakkefold og nesebein.Sjønner det veldi godthar bestillt ul i uke 11 å det er jo sykt lenge til
skulle hatt ul hver dag
hehe
Her er det heldigvis mange steder. Hvorfor vill du sjekke akkurat det?Har også bestemt oss for å ta en I uke 11, for å få undersøkt nakkefold og nesebein.
Da var det bare å finne ett sted de gjør det som ikke er så helsikes langt unna![]()
Var noe legen anbefalte sist (selv om det endte i MA før den tid) mtp familiehistorikk.Her er det heldigvis mange steder. Hvorfor vill du sjekke akkurat det?![]()
Ja da sjønner jeg detVar noe legen anbefalte sist (selv om det endte i MA før den tid) mtp familiehistorikk.
Og grei uke å sjekke
Ikke sikkerJa da sjønner jeg det![]()
men det får du vell dekket da?
Ja ville å sjekket uansettIkke sikker
Sist fikk jeg beskjed at det ble dekket dersom jeg fikk henvisning til tidlig ul - noe jeg ikke fikk sist. Bare innkalling til oul.
Får se om jeg kan få ordnet med det denne gangen - men hadde uansett tenkt på tidlig ul, så dekker det selv hvis ikke ^-^
Ååååh så gøy :F det sjønner jeg godt du erLege har sendt henvisning til tidlig ul pga IVF, er SÅÅÅ spent på når jeg får time![]()
Ja, bare jeg får en dato å forholde meg til, så skal jeg nok klare å venteÅåååh så gøy :F det sjønner jeg godt du erhåper du får time fort
![]()
![]()
Jo men det kan jo ikke bli så lenge til? Når jeg fikk henvisning fra lege sist så tok det litt over 1 uke fra han sendte henvisning til jeg var inneJa, bare jeg får en dato å forholde meg til, så skal jeg nok klare å vente![]()
Ahhhh god nyhet! Er bare 5+0 i dag så tenker det er vel greit å vente 2 uker til? Så vi ser noe? Fikk dere se hjertet?Jo men det kan jo ikke bli så lenge til? Når jeg fikk henvisning fra lege sist så tok det litt over 1 uke fra han sendte henvisning til jeg var inne![]()
Vi ble anbefalt å vente til uke 7-8 sist ^-^Ahhhh god nyhet! Er bare 5+0 i dag så tenker det er vel greit å vente 2 uker til? Så vi ser noe? Fikk dere se hjertet?
Åh ok da tar det kansje litt lengre tidAhhhh god nyhet! Er bare 5+0 i dag så tenker det er vel greit å vente 2 uker til? Så vi ser noe? Fikk dere se hjertet?