Siste 100 poster før hemmelig forum

Kun jeg som syntes det er vanskelig å skulle skrive 50 kommentarer her inne?
Ikke lyst til å skrive noe som kan identifisere meg på den offentlige siden..:wtf:

Herlig! Godt å høre at det ikke kun er jeg :angelic:

I oktober 2018. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Noe inni meg sier at neste fødsel kan være en bedre og raskere opplevelse, samtidig vet jeg at moren min hadde samme dårlige erfaring på fødsel nummer to. Utrolig usikker. Hva tenker du?

er det jeg og tenker, men er livredd for at det samme skal skje!:/ akkurat nå så skal jeg vente å se hva jordmor og de på sykehuset forteller meg, om dem klarer å trygge meg nok så kan det hende jeg går for vaginalt, om jeg får skrekken i meg så blir vi å kjempe med nebb og klør for planlagt ks

er det jeg og tenker, men er livredd for at det samme skal skje!:/ akkurat nå så skal jeg vente å se hva jordmor og de på sykehuset forteller meg, om dem klarer å trygge meg nok så kan det hende jeg går for vaginalt, om jeg får skrekken i meg så blir vi å kjempe med nebb og klør for planlagt ks

Du har ikke mulighet for et lamazekurs??
Det er noe ALLE burde sjekke ut!:Heartpink

Du har ikke mulighet for et lamazekurs??
Det er noe ALLE burde sjekke ut!:Heartpink
tror kanskje ikke det hjelper så mye om det samme som skjedde sist skjer igjen:/ men takk for tips! ❤️

Kun jeg som syntes det er vanskelig å skulle skrive 50 kommentarer her inne?
Ikke lyst til å skrive noe som kan identifisere meg på den offentlige siden..:wtf:
Gå inn og svar i "våre leker" - underforumet øverst på siden. Finnes mange tråder der som du kan være helt anonym i :happy:

Våkna fleire gangar i natt og vert nærmast lys våken kvar gong. Men når vekkerklokka ringer derimot, nei då skal man vere dautrøtt :shifty:

Håper dattra mi skjønner at hun skal bli storesøster etterhvert. Blir to år i høst så det er kanskje for mye å be om:p

Er redd for at dette skal mitt siste svangerskap! :sorry: har alltid hatt eit ønske om 3 barn, men gubben seier han begynner å bli gammel, og han vil ikke være en gammel far.. (han er 32) :banghead:

Back
Topp