Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter også med det!Kun jeg som syntes det er vanskelig å skulle skrive 50 kommentarer her inne?
Ikke lyst til å skrive noe som kan identifisere meg på den offentlige siden..
Eg og!! 28 igjenSliter også med det!
I oktober 2018. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Noe inni meg sier at neste fødsel kan være en bedre og raskere opplevelse, samtidig vet jeg at moren min hadde samme dårlige erfaring på fødsel nummer to. Utrolig usikker. Hva tenker du?
er det jeg og tenker, men er livredd for at det samme skal skje!:/ akkurat nå så skal jeg vente å se hva jordmor og de på sykehuset forteller meg, om dem klarer å trygge meg nok så kan det hende jeg går for vaginalt, om jeg får skrekken i meg så blir vi å kjempe med nebb og klør for planlagt ks
tror kanskje ikke det hjelper så mye om det samme som skjedde sist skjer igjen:/ men takk for tips!Du har ikke mulighet for et lamazekurs??
Det er noe ALLE burde sjekke ut!
Gå inn og svar i "våre leker" - underforumet øverst på siden. Finnes mange tråder der som du kan være helt anonym iKun jeg som syntes det er vanskelig å skulle skrive 50 kommentarer her inne?
Ikke lyst til å skrive noe som kan identifisere meg på den offentlige siden..